B4stian Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) jeg må bruke wap med mitt kontantkort fordi jeg visstnok må ha en tilleggstjeneste for å få tilgang til grps med kontantkort. noen som vet hva jeg må kjøpe/registrere ekstra og evt. hvor mye det koster?? - SE NED FOR NYTT SPM - Endret 30. mai 2004 av b1n2 Lenke til kommentar
jendor Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 NetCom kontant fungerer fint med GPRS. Trenger ingen tilleggstjeneste der. Har du telefon med GPRS da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 NetCom kontant fungerer fint med GPRS. Trenger ingen tilleggstjeneste der. Har du telefon med GPRS da? jada, jeg har nokia 3650! får da koplet opp til grps, men har lest at man ikke kan gå på nettet med grps'en uten en tilleggstjeneste.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 har netcom kontant og surfer med opera agile etc på min 6600 bare hent instillinger her http://www.netcom.no/ så trykker du på "kom enkelt i gang med blah blah blah" helt til høyre på siden Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 har netcom kontant og surfer med opera agile etc på min 6600 bare hent instillinger her http://www.netcom.no/ så trykker du på "kom enkelt i gang med blah blah blah" helt til høyre på siden tusen takk! men vet du om det er gratis å surfe på netcom's startside?? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Når ein surfer med gprs betaler ein for datatrafikken utanset kva ein surfer på. Så det er ikkje gratis å surfe på netcom sine wap sider. mvh JanEirik Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Når ein surfer med gprs betaler ein for datatrafikken utanset kva ein surfer på. Så det er ikkje gratis å surfe på netcom sine wap sider. mvh JanEirik ok. men vet noen prisen på det da med netcom kontant? EDIT: fant ut av det! Endret 30. mai 2004 av b1n2 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 gprs 10øre pr kb for kontant altså utrolig dyrt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 gprs 10øre pr kb for kontant altså utrolig dyrt. vurderer å bytte fra netcom.. men hvem er det lønnsomt for meg å bytte til når jeg nesten ikke ringer, men sender en med sms og mms og bruker grps da.. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Da bør du jo finne den leverandøren som gir deg best pris på SMS, MMS og GPRS-trafikk. Klikk her for telepriser.no, som bør gi deg en grei oversikt. Endret 31. mai 2004 av jendor Lenke til kommentar
ohn Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Da bør du jo finne den leverandøren som gir deg best pris på SMS, MMS og GPRS-trafikk. Klikk her for telepriser.no, som bør gi deg en grei oversikt. Er prisen for GPRS-trafikk tatt med der? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Da bør du jo finne den leverandøren som gir deg best pris på SMS, MMS og GPRS-trafikk. Klikk her for telepriser.no, som bør gi deg en grei oversikt. Er prisen for GPRS-trafikk tatt med der? er faktisk ikke sikker, det står jo ikke noe om det der Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 gprs 10øre pr kb for kontant altså utrolig dyrt. Gjelder det Young Talk også? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 gprs 10øre pr kb for kontant altså utrolig dyrt. Gjelder det Young Talk også? ja, alle unntatt active talk fra 5.01mb og oppover.. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Talkmore skal være billigst på GPRS så langt jeg vet..... På telepriser.no så er Talkmore billigst, med unntak av Teletopia (som man egentlig ikke kan regne med dersom man ikke bor i Oslo og har dekning) Regner med å få Talkmore-kortet mitt i morgen. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg surfet litt rundt etter GPRS-priser, og jeg støtter opp om at Talkmore er billig på GPRS. Overraskende store prisforskjeller (Chess Connect som jeg bruker var ikke billig), men for min del er det uansett småpenger som går med på GPRS. Likevel er det helt klart at enkelte leverandører har god fortjeneste på GPRS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå