gv1 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hei Jeg har akkurat ferdigbygd pc nå. Oppstarten går bra AMD RAM alt ok Så prøver den å finne IDE-enheter, det tar 5 minutter!! Etterpå kommer: DMI pool data osv Og så kommer: Boot from CD: NTLDR is missing Hva i all verden er det? Det er ikke lenge siden jeg la inn XP i en annen pc med denne cd så den skal funke. Og i bios sjekka jeg harddisk og cd-rom og begge var master, pluss at 1. boot sekvens er CD-ROM. Også har jeg flasha BIOS nettopp. Hva kan være galt? Jeg skjønner ingenting jeg. Veldig takknemlig for svar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Dette er et Windows spørsmål og skal ligge der og ikke under Annet om data. Flytter den Du kan prøve å se hva Microsoft sier om NTLDR Is Missing. Ellers så kan du se på denne. Lenke til kommentar
biohaz Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Microsoft har svar på problemet ditt - sjekk her http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;318728 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg hadde det samme problemet som deg for et år siden, og det er det værste jeg har vært med på. Microsoft sine løsninger hjalp meg ikke, men jeg husker ikke hvorda jeg løste det . Lenke til kommentar
gv1 Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Hei Det løste seg til slutt. Jeg byttet fra cd-brenner til dvd-brenner så gikk alt greit! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei Det løste seg til slutt. Jeg byttet fra cd-brenner til dvd-brenner så gikk alt greit! Er ikke alltid så mye som skal til nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå