Gå til innhold

Joint Operartions

Anbefalte innlegg

Jeg syntes demoen var riktig så festlig, men det er selvsagt litt bugs i spillet på dette stadiet. Er jo ikke uten grunn at de kaller det beta demo heller. Gått litt lei av å spille samme mappet hele tiden og ikke minst er jeg lei alle wombatene som løper rundt og skyter på egne helikopter og båter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer snart ny demo av Joint Operations.

The demo will feature a brand new multiplayer 1km sq map tailored for 100 players and includes the following features taken from the retail version of game:

• 19 Land, Sea & Air drivable vehicles – Cut through the water in a Mark V boat, rain hell fire from above, while piloting an AH-6 Little Bird, or smash the domineering Stryker through enemy territory and a lot more! The retail version has 29 Vehicles.

• Take out the enemy & defend with valor with 27 modern-day weapons! Deliver a deadly long range message with a shoulder fired Stinger missile, or kick ass at close range with the M4 rifle with optional M203 grenade launcher. The retail version has 35 weapons.

• 5 Classes – 2 Countries – Fight as a Rifleman, Engineer, Gunner, Medic or Sniper from either the US or Indonesia. The retail version has 5 Classes, 7 nationalities and 67 different skin combinations.

Lenke til kommentar
Det kommer snart ny demo av Joint Operations.

The demo will feature a brand new multiplayer 1km sq map tailored for 100 players and includes the following features taken from the retail version of game:

• 19 Land, Sea & Air drivable vehicles – Cut through the water in a Mark V boat, rain hell fire from above, while piloting an AH-6 Little Bird, or smash the domineering Stryker through enemy territory and a lot more! The retail version has 29 Vehicles.

• Take out the enemy & defend with valor with 27 modern-day weapons! Deliver a deadly long range message with a shoulder fired Stinger missile, or kick ass at close range with the M4 rifle with optional M203 grenade launcher. The retail version has 35 weapons.

• 5 Classes – 2 Countries – Fight as a Rifleman, Engineer, Gunner, Medic or Sniper from either the US or Indonesia. The retail version has 5 Classes, 7 nationalities and 67 different skin combinations.

:wow: WOHA!!!! :dribble:

hvor så du dette?

men er vel kanskje litt usannsynlig at de slipper en ny demo når spillet alikevel blir sleppt i slutten av mnd?

men mye av den omtalen der omhandler vel hva som blir i den ferdige greia?

Endret av Bomboo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er spillet i hus, og den første timen på Nova ble gjort unna i går kveld.

Umiddelbare reaksjoner:

1. Spillet lengter etter fixer (Novalogic har allerede en klar for nedlasting)

2. Stats er ikke aktivisert enda - uansett hva andre sier er et moro med stats.

3. Vi venter på Europeiske Nova-servere (lagg når jeg spiller på Amerikanske)

4. MoroMoroMoro

Brg

Jonah Hex NRW

Lenke til kommentar
Enig der , hentet spillet i går, og liker det meget godt. Kunne godt tenkt meg noen bra singel missions, for å trene litt (Blir slaktet rimelig ofte :p )

finns en ehh. :hmm: .. full vers. kopi der ute av hele greia som man kan øve seg på ;)

kan ikke spille på serverene uten brukernavn og passord, men bare for å øve....

(brøyt jeg en regel nå? :scared: )

:wee:

Lenke til kommentar

På fullversjoen har du funksjoen Training, med ca 12 ulike treningstyper ... kjøretøy, våpen, osv... Men ikke noen singelplayer mission som er fulle oppdrag. Eller er det noe jeg har oversett ??

Men man lærer jo fort og mye på multiplayeren også :yes:

Lenke til kommentar

Jeg syns spillet virka ganske arkade aktig.. jeg fløy et helikopter og landa det midt uti skogen, hoppa ut av det og da spratt helikopteret rundt i busketoppene. Så hoppa jeg og kom meg inn igjen og fløy videre.. helikopteret ble ikke skadet engang.. :wow: he he

Endret av klorin
Lenke til kommentar
På fullversjoen har du funksjoen Training, med ca 12 ulike treningstyper ... kjøretøy, våpen, osv... Men ikke noen singelplayer mission som er fulle oppdrag. Eller er det noe jeg har oversett ??

Men man lærer jo fort og mye på multiplayeren også :yes:

kan man ikke stte en server på LAN og sette opp AI?

fint å få trent på de vel? cannon fodder :devil:

Lenke til kommentar

Spillet er virkelighetsnært realistisk nei, men realistisk nok spør du meg. Jeg likte BF sånn nogenlunde da det kom, men syntes alt var for tregt. Joint Operations har et mye raskere gameplay, og når folk gjør det de skal med det utstyret de har er spillet noe av det kuleste jeg har prøvd på lenge.

Hadde flere sinnsykt actionpregete overtakninger av objektiver og forsvaringer i går. En runde greide helikopteret mitt 3 raketter uten å gå i bakken, alarmen gikk av og ting begynte å ule. Jeg deisa det i bakken så raskt som mulig og sprang som et lyn, og 5 sekunder etter gikk det i lufta med 3 av teammatesene fortsatt innabords :p. Liker også å bare snike meg rundt i gresset ved baser som en forsvarer, får gjort en hel del skade med mortars ligger du på lur og venter til det rette øyeblikket :> Tok faktisk et helikopter med mortar også, synd at man ikke får kills for det.

Lenke til kommentar

syns spillet er noe av det beste jeg har prøvd.

Håper at folk lærer seg litt mer teamplay etter hvert.

Slitsomt med folk som bare stikker av med all transport bare for å kommer seg fra A-B forterst mulig uten å tenke på andre ....

har vært med på noen heftige attacks jeg og... nesten så svetten siler :green:

Sitter og forbanner snipere slik at dama klager over hard bruk av tastatur og sterke ord :laugh:

er morro dette ja!

kommer definitivt til å KJØPE dette! (blir første gang på leenge ;) )

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt den sist demoen en stund har jeg blitt ganske oppgitt. Virker som om store deler av spillerene der ute overhodet ikke har skjønt konseptet med cap-rekkefølgen. :(

Men å spille på en server med 2 lag som faktisk skjønner hva som foregår er veldig gøy, men dessverre litt for sjeldent.

Lenke til kommentar

FIkk spillet ida rundt 13:30 låg det postakkassa mi :p meeen eg skulle på jobb kl14:00 :thumbdown: rakk akkurat å installere det å opdatere spillet. meeen da eg har avtalt en tur oppom dama mi de neste 3 dager så få eg ikkje spilt d heheeh :scared: meen har bestemt meg no at eg tar me spille å installere det på maskina hennes(duger flott den..>1024/512 kps ADSL funkr også fin hehe! :thumbup: gleder meg!! Eg diggget de 2 forrige demoene utrolig :p

Lenke til kommentar

dere må bare prøve Coop, det er kult Ai er mye faligere en Ai i BHD botene kan faktsik drepe deg ganske enkelt,

man må være rask på avtrekeren for å komme levende ut av en CQB kamp.

anbefaler og spille coop med 5-6 folk du skjenner drit kult

lag oppsett

2 Riflemen

1 medic

1 Enginer

1 sniper/kan bli Mg hvis man syns det blir kjedelig å være sniper

1 Mg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...