Lættis Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Noen som har testa spillet (demoen)? Hva synes dere? Jeg må si det var morsom å kunne spille så mange sammen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Nah, jeg syntes det var farlig likt Delta Force black hawk down, ingen stor nyhet at man kan spille mange online.. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Ikke særlig spennende, mye bugs. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Genialt, enkelt å greit Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Likte det ikke. For store avstander. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) jeg liker at det er Store avstander..... men man!! spille innehold jo 1000 bugs... et eksempel er at jeg må kjøre 1024*768 å LOW på allt å ENDA hakker det!!! 9800pro@XT [email protected] 512 DDR PC2700 ABIT NF7-S ska jo klare å kjøre det på max dritt bugs Endret 8. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg digger Joint Ops. Det åpnet et ny verden for meg. Jeg måtte derfor prøve Battlefield 1942-demoen etterpå. Det var også skøy, men akkurat nå leker jeg med Söldner: Secret Wars-demoen. Nå har jeg skikkelig issues med hva jeg skal spille. For i tillegg til ovennevnte spill, så har du en mengde med annet kewlt som er og kommer... Painkiller, Far Cry, Doom 3, Half-life 2, Stalker og så videre. Å klage over at en beta demo inneholder bugs er vel någet ignorant... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Dere finner en preview av Joint Ops som ble publisert 26. mai her: http://www.gamespot.com/pc/action/jointope...ew_6099289.html Jeg syntes Battlefield 1942-demoen var skøy også, så min intensjon er ikke å starte en flame war med følgende sitater fra ovennevnte review -> The graphics engine is also very fast, and the game has a smoothness and fluidness that the Battlefield games lack. Joint Operations feels like a bigger, faster-paced version of the Battlefield games. The six-month delay that NovaLogic announced at the beginning of this year looks to have paid off, as the preview version we played had no noticeable issues. And you won't have to wait much longer for Joint Operations, because the game is scheduled to ship next month. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Holder på å hoppe i taket nå, gleder meg mer enn dette enn HL 2 !! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Den eneste runden jeg spilte, bestod av at halve laget ventet ved helikopter-spawnpointet, skjøt på hverandre, og ble plaffet ned av luskende fiender. Jeg har allerede kjøpt BF:V, hvorfor skal jeg kjøpe noe som går ut på nøyaktig det samme? Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) syns spillet er drit kult... Begyner å bli litt lei av samme brettet hele tiden, men ser at fullversionen kommer 16.07 :-) men har blitt endel timer og sene kvelder så langt Endret 7. juni 2004 av Bomboo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg satte meg fast i veggen inni helikopteret første gangen jeg spilte. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 er det noen andre enn meg som har gfx problemer ? jeg må kjøre gfx'en på low får å spille.. system spec finner dere i en post lengere oppe Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Bugs er jo ikke så veldig farlig i en demo da. Regner med at det er fiksa når spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 klaretr å leve med de bugsa Spillet i seg selv er så bra at de ikke plage meg noe betydlig... Så hvis du går på en 50 mm stilling for å ta en helikopter, og det du får når du trykker shift er en kniv , så jaja... overlever det... ordner seg stort sett når brettet re-starter. men morsomt spill! satt 4 timer igår kveld \ natt trøtt idag Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Magnus"! rart det lagger til deg.... jeg har lavere specs enn deg. men har oppllevd at enkelte servere lagger mer enn andre. Pass på at du har en lav ping, og slå av alt annet som trekker nett kraft. Endret 8. juni 2004 av Bomboo Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 BUHUU! April 28, 2004 - NovaLogic, Inc. sent brief word today that Joint Operations: Typhoon Rising is now scheduled for release in the earlier part of the summer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 BUHUU! April 28, 2004 - NovaLogic, Inc. sent brief word today that Joint Operations: Typhoon Rising is now scheduled for release in the earlier part of the summer. Lanseringsdato i Norge er 24. juni: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14679 Artikkel om pressemeldingen du her refererer til: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=7059 Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) ser ut til at jeg har forhastet med mine sørge utbrudd! kobla ikke at den pressemld gikk ut i april! den som venter på noe godt..................... Endret 9. juni 2004 av Bomboo Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 YAY ! det kommer ut i denne måneden ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå