Gå til innhold

Joint Operartions

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digger Joint Ops. Det åpnet et ny verden for meg. Jeg måtte derfor prøve Battlefield 1942-demoen etterpå. Det var også skøy, men akkurat nå leker jeg med Söldner: Secret Wars-demoen. Nå har jeg skikkelig issues med hva jeg skal spille. For i tillegg til ovennevnte spill, så har du en mengde med annet kewlt som er og kommer... Painkiller, Far Cry, Doom 3, Half-life 2, Stalker og så videre.

Å klage over at en beta demo inneholder bugs er vel någet ignorant...

Lenke til kommentar

Dere finner en preview av Joint Ops som ble publisert 26. mai her:

http://www.gamespot.com/pc/action/jointope...ew_6099289.html

Jeg syntes Battlefield 1942-demoen var skøy også, så min intensjon er ikke å starte en flame war med følgende sitater fra ovennevnte review ->

The graphics engine is also very fast, and the game has a smoothness and fluidness that the Battlefield games lack.

Joint Operations feels like a bigger, faster-paced version of the Battlefield games.

The six-month delay that NovaLogic announced at the beginning of this year looks to have paid off, as the preview version we played had no noticeable issues. And you won't have to wait much longer for Joint Operations, because the game is scheduled to ship next month.

:D

Lenke til kommentar

klaretr å leve med de bugsa :roll:

Spillet i seg selv er så bra at de ikke plage meg noe betydlig...

Så hvis du går på en 50 mm stilling for å ta en helikopter, og det du får når du trykker shift er en kniv :wow: , så jaja... overlever det... ordner seg stort sett når brettet re-starter.

men morsomt spill!

satt 4 timer igår kveld \ natt ;)

trøtt idag :cry:

Lenke til kommentar

Magnus"!

rart det lagger til deg.... jeg har lavere specs enn deg.

men har oppllevd at enkelte servere lagger mer enn andre.

Pass på at du har en lav ping, og slå av alt annet som trekker nett kraft.

Endret av Bomboo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...