NoviKaNa Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hei! Står litt fast på Zelda: WW. Skal dra til 2 forskjellige tempel...et som er sperret med en stor sten, og en med en stor vind. Har fått bracelets of strength og kommet inn i tempelet sperret av en stein. Men vet ikke hvor jeg skal finne det som gjør meg så tung at jeg kan gå gjennom vinden foran det andre tempelet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 jern skoa finner du på is øya . Den slukker du med ild pil visst eg ikkje hugsar feil . hvor øya er er en anna sak, det veit ikkje eg, på høgre delen av kartet hvertfall Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) hm...men på isøya møtte jeg bare ei jente som sa jeg måtte finne en harpe å spille på...ellerno...får sjekke det mere ut da. Takk for hjelpa! Nei, på isøya ble jeg sterk. Der jeg får støvlene er vel på en liten stein-øy? Ligger to små, ene litt større enn den andre rett ved siden av hverandre. Kan hoppe ned i et hull på den ene, men det er bare et rom med 3 hoder i veggene og en søyle med steiner midt i. Hva skal jeg gjøre der? Endret 30. mai 2004 av NoviKaNa Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ahh. hmm, det er der da vil jeg annta,. du skal dytte dem i en slags rekkefølge eller noe .. :/ over et år siden eg spelte detta her sist så.. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 nintendo.no har en walkthrough som er veldig grei. Kan klikke på stedet du har kommet til for å unngå spoilers. http://www.nintendo.no/tipsogtriks/gamecub...datww/index.htm Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du må finne Sages'ene, henholdvis på Dragon Roost Island og Forest Haven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå