Gå til innhold

Når kommer X800 XT ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:laugh:

Nå er jo X800 XT PE en håndplukket GPU. Hørt rykter om at ATi snakker om å komme ut med en X800 XT (ikke PE) med lavere klokkefrekvens...

Skal ikke se bort i fra at det ikke bare er nV som sliter med dårlig yields... Hvis det faktisk stemmer at ATi sliter med å levere mange chip med så høy kokkefrekvens så er det interesant. De trenger nemmelig sårt de Mhz'ene hvis de skal slå nVidia med litt margin

Hadde vært morro å se NV40 (16-pipes) på 400Mhz mot R420 (16-pipes) på 400Mhz

Lenke til kommentar
vært drit fett, men gjør som meg og kjøp X800 Pro og modd det til 16 pipelines når guiden kommer på norsk!:D

Ville ikke satset alt på at det fungerer, flere som ikke får det til... Går vist bare på Saphire sine kort og...

Lenke til kommentar

Ati sliter ikke med yieldsene sine . Det strider mot x800's design . Det er pga av at de har såppas gode yields og low-k at de har så høy klokkefrekvens . x800xt pe er ikke en 6800ue . Mens nvidia sliter deretter med yields som kan synes på den lavere klokkefrekvensen . Noe som har blitt bekreftet fra ibm . x800 xt var vel som en ny konkurent ment mot gt . jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om x800xt siden det kommer fra nquirer . Høres dette ut som noe sikkert ?

We don't know how many X800 XT cards will be produced and fear that the chips will be almost "hand-selected" to work at such frequencies and with 16 pipelines

Vi husker da alle 6800ue som det troligst blir svært få av

Endret av Troggen
Lenke til kommentar

TDK: hvor bstillte du din x800XT PE? (refererer til signaturen din).

og når kommer PE versjonen her? Samtidig som XT'en omtrentlig?

Hvis bare pro-moddingen hadde gitt en fullverdig XT så hadde jeg prøvd det, men det virker som om folk ikke klarer å klokke dem opp mer en til XT hastigheter, eller litt over. Kanskje det har med at pro kortene har annet minne?

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...