Lættis Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Er det noen som vet om det er mulig å oppgradere graffikkprosessoren i en bærbar maskin? Er det billigere å kjøpe ny maskin? Finnes det noen butikk som selger løse grafikkbrikker til bærbare? Sitter et Mobility Radeon 9000 i maskinen min. Det er en god GPU, men GPUer blir jo så fort utdaterte. Maskinen min har en P4 2.66 og 1024 MB RAM. Så potensialet i resten av maskinen overgår GPUen en del. Gleder meg foresten til MXM eller liknenede blir standard på bærbare. Endret 30. mai 2004 av Lættis Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Vet at det er mulig på noen dell maskiner, men eg etter sigende dyrt. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Å kjøpe ny P4-M 2.5GH< cpu for dell insp 8200 okster for noen mnd siden 2500 kroner pluss pris på montør for ikke miste garanti .. Sitter selv med ati radeon mobility 9000 64 Mbyte.. lite vits å oppgradere skjermkortet på denne maskina syns jeg. I og med at jeg kun sitter med P4M 1.7GHz.. Vær ops på at du kan miste garananti på maskina om du bytter til et skjermkort som blir for varmt i maskina .. bærbar er dyrt.. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Du kan nok ikke bytte GPU i lap'n din Lættis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå