Jim Pec Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Heisann! Jeg har brukt Studio 9 nå en stund, og er veldig fonøyd med det. Jeg har gått over fra en 15"LCD skjerm til en Widescreen 17", og da blir det tull med Studio 9. Oppløsningen på min skjerm er 1280*768, og det virker som om studio9 starter opp i 1280*1024. Og da får jeg ikke brukt nedre del som jo er den viktigste? Har prøvd å reinstallere Studio9, men det hadde ingen effekt. Noen som har noen ideer? Har ikke funnet noe i settings eller options. Jim Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Sjekk Pinnacles forum: http://www.pinnaclesys.com/wwwsupport/Forums/uk/frameset.htm Søk etter 768 så finner du noe der. Du må enten legge inn en rettelse, eller endre oppløsning før du starter Studio 9. Lenke til kommentar
pr Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Min ble bedre etter oppdatering til 9.08 eller noe sånt. Ikkje kjør programmet i maksimert vindu. Vet ikke hva det heter, men kjør programmet i sånn vindu der du kan regulere størrelsen selv. Når jeg maksimerer vinduet får jeg også problemer med min widescreen 1680*1050. Pål Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Oppløsningen på min skjerm er 1280*768, og det virker som om studio9 starter opp i 1280*1024. Kan du ikke sette skjermoppløsning til 1280*1024 også da? Lenke til kommentar
pr Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Eeeyh!! Man skal ALDRI endre oppløsningen på LCD skjermer. Resultatet er elendig fokus og generelt dårlig kvalitet på bildet. Dette er fordi en LCD skjerm er digital. Vanlige PC skjermer er analoge og man kan derfor sette hvilken oppløsning man vil (innenfor et område) og det vil funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå