Elensar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hehe shit happends Zernick: hvor mange er med nå ? 13 stykk Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 mornings! Idag ble adsl'n levert, så nu er jeg klar for online gaming! Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har lyst til ¨joine. Selv er jeg vel en vidregående newbie altså initate. Spiller best på bakken Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har lyst til ¨joine. Selv er jeg vel en vidregående newbie altså initate. Spiller best på bakken kor rask linje har du Zindre? treng ein person med rask linje!!! Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har sett den andre threaden din og kan ikke sette opp server nei, desverre. Linja mi er 2024/512 kb. Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei jeg vil joine din clan jeg er en god helicopter pilot Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Eg ber Mr Jenssen, Zindre- og Lancelott om å kontakte manwe på e-mail eller msn vis dykk har det...[email protected] Endret 7. juni 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå