frakk2000 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Dere sa dere skulle gjøre en test av e-yama skjermen på netshop.no. Lurte på når denne kommer opp? Og også den nye LCD guiden dere har lovet! Keep up the good work! Lenke til kommentar
3dme Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Under forumet "skjermkort,skjermer" finner du en lcd guide,og tror at i-yama skjermen er testet i lcd guiden, men vet ikke det sikkert sidne du ikke sier hvilke skjerm det er. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Er vel to forskjellige produsenter dere snakker om. E-yama er et, og Ilyama er et annet. Bare sånn for å få klarhet i det... Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Øivind jobber fortsatt med guiden, og gir den ikke fra seg før den er perfekt Når det gjelder skjermen så er jeg ikke sikker på hvem det var som lovte en test på den, men jeg tror det var Øivind som skulle ordne med den. Vi får se om han tar seg en tur inn når sola går ned, og sier noen ord om den Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 o_O gleder meg (Håper han fikk riktig skjerm, nemlig 17JNE1 og ikke 17NE1. Har sett en del sider på nettet som har reviewa de om hverandre, dermed har den ene fått dårlig review med tanke på at den er ganske røten iforhold til den nye. *puste*). E-yama og iiyama er samme produsent btw. (Står made by iiyama corperation på min e-yama skjerm). Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 e-yama skjermene er laget av iiyama og i utganskpunktet kun beregnet på det japanske (?) markedet, ikke det europeike Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 e-yama skjermen er testet, og vi venter på noen tekniske detalsjer fra produsent. Dag har skrevet denne og tatt en del bilder Tipper den er her denne uka. Det samme gjelder 172x (janerik) og Nec Accusync 91VM (meg selv) Når det gjelder Guiden, jobber jeg med den ennå og som jørgen sier: Den kommer ikke før den er perfekt. Men den er snart ferdig. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 e-yama skjermen er testet, og vi venter på noen tekniske detalsjer fra produsent. Dag har skrevet denne og tatt en del bilder Tipper den er her denne uka. Det samme gjelder 172x (janerik) og Nec Accusync 91VM (meg selv) Når det gjelder Guiden, jobber jeg med den ennå og som jørgen sier: Den kommer ikke før den er perfekt. Men den er snart ferdig. Fikk du riktig skjerm btw? 17JNE1 og ikke 17NE1? Stor forskjell på de Jeg fikk ihvertfall feil, 25ms på den jeg fikk, mens 17JNE1 har 14ms. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 vet faktisk ikke frakk2000 Den er i test hos dag. OG han merker garantert forskjell på 14 ms og 25 Dag er kanskje den aller beste på bilde av oss..... Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 vet faktisk ikke frakk2000 Den er i test hos dag. OG han merker garantert forskjell på 14 ms og 25 Dag er kanskje den aller beste på bilde av oss..... Bra dere har kontroll ihvertfall, tenker dere merker forskjell ja. (De ser forresten helt forskjellige ut.) http://www.e-yama.nl/ Jeg har desverre ikke prøvd så mye skjermer, så jeg kunne ikke se så mye forskjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå