henriklh Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kjøpte nylig en MIST 350W m/12cm PSU til mitt Q-Tec kabinett. Dermed var ikke PSU hovedkilden til støy lengre. Men når jeg står bak PC'en, hører jeg en svak klikking (5-10 klikk/sek). Etter hva jeg har forstått, har denne MIST'en glidelagre. Kan det være styringen av viften som forårsaker klikkingen? Jeg har stoppet andre vifter - også CPU et lite sekund - og det er definitivt PSU-viften som tikker. Noen andre med tilsvarende erfaring med MIST 350W m/12cm? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 offtopic: Hvor mye støy kommer det fra denne PSU`en? eg har tengt på å kjøpe den selv... Lenke til kommentar
henriklh Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Den er ganske stillegående. PSU er ikke lenger det mest støyende i kabinettet. Nå hører jeg disker (Seagate Barracuda IV) og CPU-vifte (MIST Frostbite) igjen. Tikkingen er hørbar fra baksiden - kanskje du kan høre den fra framsiden når maskinen står mot en vegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå