Gå til innhold

Store problemer med FSAA

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg et Radeon 9800se, som har blitt til et 9800Pro. Og det funker som bare det uten artifacts. 5600 poeng i 3dmark03.

MEN....I det jeg slår på FSAA i spill, Joint Operations og Colin McRae 4, så stopper hele maskinen.

Bildet blir svart, og kort tid etter blir lyden borte. Maskinen må restartes manuelt.

Er det noen som har vært borti det samme, eller evnt. har en løsning på problemet. Kan det for eksempel være en for dårlig strømforsyning?

Chieftec 340W, med med 3 CD/DVD, og 2HDD, samt diverse vifter på viftekontroll.

Håper noen kan hjelpe.. :yes:

Jim

Endret av Jim Pec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samma problemet med min maskin men jeg har en geforce 5700 ultra. Når jeg kommer inn på spillet så blir skjermen svart eller så kan jeg spille i noen minutter og maskinen restarter seg selv. vet ikke hva jeg skal gjøre:( har du prøvd å installere de nyeste driverne? først må du avinstallere de driverne du har på maskinen din.

Lenke til kommentar

Når du modder se kortet til en pro utgave aktiverer du ikke ekstra pipelines da?

Hvis det er tilfelle så kan det jo være at noen av pipelinesene (uff) er ødelagt..

Evt for lite strøm, men det høres litt rart ut... For ati trenger ikke en 480 watts psu for å fungerer knirkefritt :laugh:

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Jeg har samma problemet med min maskin men jeg har en geforce 5700 ultra. Når jeg kommer inn på spillet så blir skjermen svart eller så kan jeg spille i noen minutter og maskinen restarter seg selv. vet ikke hva jeg skal gjøre:( har du prøvd å installere de nyeste driverne? først må du avinstallere de driverne du har på maskinen din.

Det problemet hadde jeg når jeg klokket min xp 2500 til 2.2 ghz med låst vcore...

Problemet var for lav spenning, men jeg kan jo ikke svare på om det er tilfelle her... Noe oc på noen av dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...