Gå til innhold

Beste LAN spill

Anbefalte innlegg

garantert det artigste på lan: CS version DarK (funnet opp selv). alle sammens skrur powerstrip sin helt på det mørkeste (altså så og si 99%svart) så man NESTEN ikke ser en dritt. så skur alle op voum på hodetelefoner og spiller. her er det om for t og plante bomba og ct å defuse/forhindre. det er dritspennende å gå muse4stille i mørket og ikke ha peiling på om noen siker på hodet ditt. plutserlig går du halt oppi en ct å plaffer løs i mørket men så plutserlig er han forsvunnet og videre.......................... blir nesten svett av å spille det. satt i mange timer på mitt forrige lokale lan.

ANBEFALES!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
garantert det artigste på lan: CS version DarK (funnet opp selv). alle sammens skrur powerstrip sin helt på det mørkeste (altså så og si 99%svart) så man NESTEN ikke ser en dritt. så skur alle op voum på hodetelefoner og spiller. her er det om for t og plante bomba og ct å defuse/forhindre. det er dritspennende å gå muse4stille i mørket og ikke ha peiling på om noen siker på hodet ditt. plutserlig går du halt oppi en ct å plaffer løs i mørket men så plutserlig er han forsvunnet og videre.......................... blir nesten svett av å spille det. satt i mange timer på mitt forrige lokale lan.

ANBEFALES!!!!!!

Må prøves!!

Hva er powerstrip?

Lenke til kommentar

Cs 1.5 og 1.6 er det Beste spillet som er laget,,kjører Cs på full peising på LAN :w00t:

war craft 3:the frozen throne er et klassiker

dungeon siege 2 med expansion pack ruler

Men konge spill over alle spill er definivtivt Half-Life2 og gta:san andreas...selv om de ikke er kommet ut......

Lenke til kommentar

Har spilt en del Yuri's Revenge og WC3... Lurte bare på om Age of Empires 2 er bra over LAN? Har en venn av meg som maser sånn om dette spillet, derfor lurte jeg på om det var bra, slik at jeg bare kan knuse han en gang for å få han til å holde kjeft :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har spilt en del Yuri's Revenge og WC3... Lurte bare på om Age of Empires 2 er bra over LAN? Har en venn av meg som maser sånn om dette spillet, derfor lurte jeg på om det var bra, slik at jeg bare kan knuse han en gang for å få han til å holde kjeft :p

Spilte det noen ganger før i tiden med min bror og min far. og jeg skal si deg at det var gøy. En gang når jeg spille mot broren min fant jeg aldri ut hvor han var løp rundt med en speider hele tiden og hver gang speideren min oppdaget han og bl drept ødela han alle bygningene sine og stakk et annet sted. (Han vant :blush: ) var så dum at jeg trakk hele styrken min ut av byen og gikk for å lete etter ham, og plutselig ble byen min angrepet i det jeg var på motsatte siden av brettet.

Edit:

On-topic

Farcry:

Kan være et greit lanspill. Eneste problemet er att de fleste har for dårlig PC til å spille det. Krever ganske mye av PC-en. Og som en nevnte her tidligere brettene kan bli får store.

Warcraft tre med eller uten expansion pack:

Kan være bra. Blir dere lei av å spille vanlige brett kan jo dere spille Custommaps.

CS:

Begynner vel å bli litt vel oppbrukt nå. (Selv kommer jeg ikke til å spille det igjen). men de fleste har vel en PC som takler det.

Diablo 2 med ekspansionpack:

Kan være knall hvis dre er en rundt 4- 8 spillere på lanet. Et tips hvis det blir for lett skal det være mulig å skrive -players 8 eller noe i den duren så spillet tror at dere er 8 spillere isteden for f eks 4. kan sikkert ha høyere tall. Går sikkert ann å finne ut om det på en Diablo side.

Trackmania:

Kult hvis dere er fra 4 spillere og oppover. Kult hvis dre lager dere egnes baner. du kan eventuelt laste ned baner på forhånd ( http://www.tm-exchange.com/ )

Battlefield 1942/Vietnam:

Kult hvis dere er mange nok. Bør ihvertfall være enn 20 spillere. Så kan dre alltids ha med et par bots (anbefales ikke) Krever jo en del av Pc-en.

Starcraft med Broodwar:

Knall spill. Bør ha en del spillere her og men trenger ikke å være mer en 4 spillere. Her går det også ann å spille custommaps.

Må si at dette er de spillene jeg tror er best på lan, selv om jeg har aldri har vært på et :blush:

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...