Lars :) Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) - Command And Generals: Renegade, å Zero hour Tror det heter: Command and Conquer: Generals, med ex. Zero Hour Endret 24. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Sist jeg var på lan spilte vi et kjempekult bilspill som het TrackMania. Det er skikkelig gøy å spille, spesielt med selvlagde baner. Et av de beste bilspillene jeg har spilt, verdt å prøve! Lenke til kommentar
maradona Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Synes Far Cry er utrolig gøy når man er mange. Lenke til kommentar
Simi Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bra spill på lan, Age of Mythology Call of Duty CS WC3 C&C Generals Quake3 BF.V (store lan) Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Call of duty er drittøft.. Faktisk rimelig tøft med 1 on 1 oxo.. hehe, noe av sjarmen ligger i at du kan gjemme dg i busker og kratt osv.. Grafikken er høyst brukbar oxo.. !! Flott at våpna ikke er så treffsikre, da blir det mer gøy, mer bom og morro.. Men har en tendens til å gå lei mapsa, er det noen steder en kan laste ned flere maps på? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ground Control 2 har nettopp blitt en ny favoritt til LAN! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 CS og Age of Empires 2 Age of Kings Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Lurer på hvor mange slike tråder jeg har svart på. WC3 Starcraft CS Giants Soldat Rainbow Six (mange versjoner) UT alle samma BF både Viet å vanli RA2 Lenke til kommentar
Turrican Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Codename Eagle og Battlefield Vietnam. Og hvis LANet varer hele sommeren; Europa Universalis 2. Victoria er sikkert bra oxo, har bare ikke prøvd det i multi enno. Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 jeg kjønner ikke hvorfor alle er så glad i CS grafikken suger jo så heftigt på de jeg fortrekker Solders of fortune 2 eller Battlefield Vietnam (helst sof2) Lenke til kommentar
Akix Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Seff CS (begynner å bli lei) StarCraft: Brood War kan væra kult i ny og nee Splinter Cell: Pandora Tomorrow er kult (synd at du kan bare væra så få) Trackmania er konge Wolfenstein - Enemy Territory ert kult vis man er mange HL - Svencoop er konge (synd at det ikke finnes flere maps til det) er vel det meste jeg synes er kult på lan vel Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det går mest i BF spillene Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Alt som har blitt nevnt her, men jeg må bare si at spillet man aldri går lei, som gjør alle engasjert, og vrir seg i latter av, er Codename Eagle! Ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Til helgen nå så blir det: Far cry Joint Operations Typhoon Rising Generals (zero hour lager for mye) Lenke til kommentar
espkul Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 BF vietnam er Konge på LAN, men ikke hvis man er under 20 personer CS ække no fett, er så dårlig da :D:D:D:D:D BFVietnam:D:D:D:D:D:D CS gammalt Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Half-Life, Counter-Strike, Team Fortress, kanskje Deatmatch Classic. Og Battlefield 1942 var bittelitt kult. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg kjønner ikke hvorfor alle er så glad i CS grafikken suger jo så heftigt på de Ofte har gameplay mer og si en grafikken. Fordelen med cs er jo at det krever så lite av maskinvaren at så og si alle kan spille det. Lenke til kommentar
Simi Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen som vet hva painkiller går ut på, har hørt d skal bli med i cpl i år, d må jo vær et litt brukbart multiplayer spill hvis d er med i cpl. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Trenger som sagt ikke så mange spill å spille, bare man har de gode. Er supermorsomt å spille Age of Mythology (både med og uten Titans), pluss at man alltids kan dra frem CS eller aller helst Unreal Tournament for å slappe av litt Det som nesten er aller morsomst er å starte opp med et MMORPG (Anarchy f.eks, eller Shadowbane for å nevne et annet). Trenger ikke mer enn to ukers trial for å bli hekta, hvis dere spiller sammen Lenke til kommentar
Imho Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 -Batlefield -Rainbow six -Vieatnam i co-oprativ -Wc3 -Starcraft Og selvfølgelig soldat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå