ikkeno Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg hadde nå ikke sett den før, men fytti den var bra laga Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 On topic: Det er en FET mod! Men den musa må være litt jævlig å holde i.. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) wow! 13 stk som sier ifra at topicet er old. For et sammarbeid gutter! ups glemte å si at modden rokker... "Den modden rokker!" Endret 4. juni 2004 av sINNsRO Lenke til kommentar
eiD Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) hvorfor må folk poste nye svar når topicet allerede har vært opp? Hvis folk bare lar være å svare blir topic med "old-news" borte etterhvert... EDIT: svar som bare er "enig" eller "fet!" el. er også litt unødvendige....spør du meg Endret 4. juni 2004 av O Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 wow! 13 stk som sier ifra at topicet er old. Ikke fortell meg at du telte etter? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 det er jo en drit fet mod, skjønner ikke hvorfor folk blir sure for at den kommer opp hele tida. sticky på half life forumdelen kanskje?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Where have I seen that before? Here? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 wow! 13 stk som sier ifra at topicet er old. Ikke fortell meg at du telte etter? Neivel, jeg skal ikke fortelle deg det. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Nå er jeg dritt lei av å se den modden!!!!!!!!!!!(men den er jo bra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå