gspr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Hmmm... vet ikke helt hva jeg skal si om kernel.org sitt nye bakgrunnsbilde. Er det kanskje i sympati med deres nye FTP-serverprogramvares side at de har valgt et slikt gyselig utseende? Edit: Gjorde innlegget litt klarere - tror jeg. Endret 30. mai 2004 av gspr Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 omg, dette var skikkelig gyselig. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Linux-guruene fra starten har som oftest grusom smak. Bare se på de jævlige 3d-boksene og treteksturene som enkelte wm har, og som folk faktisk bruker. Som eksempel (advarsel: Verre enn goatse) så kan dere titte på enlightenment standardtheme. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) omg, dette var skikkelig gyselig. det har kanskje noe med at siden skal vere kompatibel med de mer "primitive" browserne .. (jeg tenker paa kommandolinje baserte browsere, som lynix) .. men det er klart, litt penere kunne den alltids vert.. Endret 30. mai 2004 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 omg, dette var skikkelig gyselig. det har kanskje noe med at siden skal vere kompatibel med de mer "primitive" browserne .. (jeg tenker paa kommandolinje baserte browsere, som lynix) .. men det er klart, litt penere kunne den alltids vert.. Vet ikke om du snakker om kernel.orgs nye bakgrunnsbilde eller om vsftpds side nå, men: -At kernel.org har skaffet seg et ramstygt bakgrunnsbilde hjelper neppe på kompatibiliteten med lynx og co. -Fargevalget til vsftpd sin side påvirker ikke lynx. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 lynx/links kan ikke vise bilder uansett Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 omg, dette var skikkelig gyselig. det har kanskje noe med at siden skal vere kompatibel med de mer "primitive" browserne .. (jeg tenker paa kommandolinje baserte browsere, som lynix) .. men det er klart, litt penere kunne den alltids vert.. Vet ikke om du snakker om kernel.orgs nye bakgrunnsbilde eller om vsftpds side nå, men: -At kernel.org har skaffet seg et ramstygt bakgrunnsbilde hjelper neppe på kompatibiliteten med lynx og co. -Fargevalget til vsftpd sin side påvirker ikke lynx. snakker om vsftpd sin side .. og at den er enkel (og derfor stygg?) pga lynx kompibilitet .... noe mer harmoniske farger hadde helt klart vert greit... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 lynx/links kan ikke vise bilder uansett jeg snakket om http://vsftpd.beasts.org/ ... det virker som jeg misforstod traastarter litt (det f0rste innlegget var ganske uklart f0r det ble endret) Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Vet, sorry. Men uansett: Vsftpd-folkene må jo mangle et eller annet i hodet! Kernel.org sitt bakgrunnsbilde er stygt, men ikke mer enn stygt. Vsftpd-siden er jo nesten så man må snu seg vekk! Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 lynx/links kan ikke vise bilder uansett links -g Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har sett værre. Og behøver de sidene egentlig tenke så mye på design? Kernel.org siden var jo faktisk ikke så værst. Vsftpd-siden er sikkert laget i frontpage eller noe på noen minutter, legger vel mer vekt på "programvaren" sin enn designet da, noe som vel er positivt. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ]http://vsftpd.beasts.org/ Den var da ikke spesielt stygg, eneste var at skriften heller kunne vært svart enn blå. HTML-en derimot var ganske fæl, med masse nøstede font-tags og attributter uten hermetegn. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg synes nå vsftpd var meget behagelig å se på.. I motsetning til f.eks. den forbanna reklamen på toppen av denne siden.. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg synes nå vsftpd var meget behagelig å se på.. I motsetning til f.eks. den forbanna reklamen på toppen av denne siden.. Reklame her? *sjekke* Åh, det står "Privoxy blocked http://ad1.hardware.no/advertpro/servlet/v...random=93365961. See why or go there anyway.". Bryr ikke meg så mye altså, men det var vel nytt? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 w00t! http://vsftpd.beasts.org/ har fått NY side! Den ser utrolig bra ut! Utenom at de har all infoen på førstesia - de burde bruke skikkelig tre struktur. btw, slime mold: din lille adblock snik Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 samme info som altid har stått på siden da. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, men hvorfor ha ALL informasjonen på førstesia? Jeg vil gjerne TRYKKE på "About VSFTPD" for å lese "about vsftpd".. Liker ikke å få ting i fleisen Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Flotte greier - nå skjærer ikke siden gjennom hodet lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå