Gå til innhold

Vanskelig å se hvem som ringer på 6230

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette emnet har blitt tatt opp før men jeg ville bare poste det igjen. Siden mange av dere bruker N6230 her og har forskjellige meninger om produktet. Dere har kanskje funnet forskjellige bugs i telefonen oxo. Jeg selv bruker N6230 og begynner å være glad i den. Jeg innrømmer jeg var irritert over et par ting da jeg begynte å bruke den men etter hvert har de blitt borte. Jeg var feks ikke fornøyd med battariet siden mobilen ble tom for strøm etter to dager. Jeg har oppdaget samme ting da jeg nylig kjøpte 7250i. Problemt med battariet ble borte etter jag har brukt den i 2 månder. Derfor tror jeg at battari problemet med N6230 kommer til å ordne seg etter hvert.

Det er bare en ting som jeg ikke er glad i og det er farget skjerm når noen ringer. Altså, det er umulig å se hvem som ringer fordi nummer kommer opp på farget bakgrunnen i motsetningen til gammele modeller hvor det kommer et bakgrunn ved innkommende anrop. Har noen av dere løsningen til den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så fint da, men topic forklarer svært litte hva du trenger hjelp med

Det er bare en ting som jeg ikke er glad i og det er farget skjerm når noen ringer. Altså, det er umulig å se hvem som ringer fordi nummer kommer opp på farget bakgrunnen i motsetningen til gammele modeller hvor det kommer et bakgrunn ved innkommende anrop. Har noen av dere en løsningen til den!!!!!
Lenke til kommentar

Tema: Vanskelig å se hvem som ringer pga fargebakgrunn på 6230

Innlegg: Hei! Jeg har akkurat fått meg en Nokia 6230 som jeg er fornøyd med. Det eneste jeg ikke har klart å vende meg til er måten den viser hvem som ringer på. Problemet ligger i at det er vanskelig å se nummeret når det er en farget bakgrunn på telefonen. Er det noen som har forslag til hvordan man kan gjøre det lettere å lese av nummeret?

Ikke skriv en hel novelle for å lure inn et spørsmål på de fire nederste linjene. Dessuten heter det ikke "Skal du ha ekstra mais på kebaben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Lenke til kommentar

Joda, det er ganske vanskelig å se hvem som ringer hvis du har et mørkt bakgrunnsbilde. Men jeg klarer og se det hvertfall om dagen... Synes ikke dette er en så stor plage egentlig, men som sagt gjør som mosess sa, kanskje det kan hjelpe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...