LiaLoco Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg vil bare si takk til, osama,colin,george,sadaam,ariel,yassir,og resten av saue-flokken, for hatet dere gir oss. Takker så mye til dere Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg vil bare si takk til, osama,colin,george,sadaam,ariel,yassir,og resten av saue-flokken, for hatet dere gir oss. Takker så mye til dere Har du røyket sokkene dine eller vært på Blitz-fest? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg vil bare si takk til, osama,colin,george,sadaam,ariel,yassir,og resten av saue-flokken, for hatet dere gir oss. Takker så mye til dere Har du røyket sokkene dine eller vært på Blitz-fest? nei, han har bare sett sannheten Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Osama -> uskyldige ikke-troende Colin -> ? George -> Saddam & Osama Saddam -> Shia-muslimer, kurdere, Israel, Iran, Kuwait... m.m. Ariel -> Hamas Yassir -> Israel Yup. Alle er helt like. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Osama -> uskyldige ikke-troendeColin -> ? George -> Saddam & Osama Saddam -> Shia-muslimer, kurdere, Israel, Iran, Kuwait... m.m. Ariel -> Hamas Yassir -> Israel Yup. Alle er helt like. Collin -> egen regjering. Han er en nok den første som forsvinner ut - den eneste med moralske skrupler, den eneste seriøse. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Stenges grunnet elendig bruk av emnetittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg