Winkey Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg har en vcd som jeg har lastet ned, når jeg var ferdig med å laste den ned kom den som en xxxx.dat fil. Jeg har prøvd å spille den av på divX, windows mediaplayer, og noen andre programmer som skal spille av .dat filer. Noe som har hatt samme problem eller vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
egils Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 hei prøv å bytte .dat med .mpg som filendelse. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 hmm, du skal vel kunne få spilt den av i mediaplayer, har gjort det flere ganger selv... prøv mediaplayer classic fra www.sourceforge.net Lenke til kommentar
texaco Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 1. hvilket program brukte du for å laste ned filen? 2. 100% sikker at filen ble ferdig nedlastet? .dat er ofte brukt som midlertidig fil til å laste ned data til, dvs at filmen kanskje ikke er ferdig nedlastet. Lenke til kommentar
Winkey Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg brukte bitspirit, fikk lagra en .bin fil, extracta den til den .dat fil, jeg lasta ned mediaplayer classic og fikk fram et ekstremt dårlig bilde og en lyd som piper. Det kan ikke være slik, fila er jo på 1,6gb og varer en time Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Filma på kino kanskje??? Hvis tittelen på filmen har ordene Cam eller TS er det slik det "skal være". Nå vet jeg egentlig ikke en gang hvilken\åssen film det er snakk om, men jeg hadde ringenes herre en gang og den tok 2,8gb og kvaliteten var dass! Før alle begynner å klage på utsagnet mitt om at jeg hadde ringenes herre på pc'n så, Jeg eier nå dvd'n og ettersom jeg har forstått det er det lov å ha en f.eks. divx film på pc'n hvis du eier filmen sjøl. husker jeg riktig?.... Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 VideoLAN tar omtrent alt. http://www.videolan.org/ Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) hei prøv å bytte .dat med .mpg som filendelse. Nytter ikke dette kan du bruke vlc gratis fra: http://www.videolan.org (litt sen der jah, burde nok hatt lest alle svara) Endret 30. mai 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg