Gå til innhold

Vcd dat fil?

Anbefalte innlegg

Jeg har en vcd som jeg har lastet ned, når jeg var ferdig med å laste den ned kom den som en xxxx.dat fil. Jeg har prøvd å spille den av på divX, windows mediaplayer, og noen andre programmer som skal spille av .dat filer. Noe som har hatt samme problem eller vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. hvilket program brukte du for å laste ned filen?

2. 100% sikker at filen ble ferdig nedlastet?

.dat er ofte brukt som midlertidig fil til å laste ned data til, dvs at filmen kanskje ikke er ferdig nedlastet.

Lenke til kommentar

Jeg brukte bitspirit, fikk lagra en .bin fil, extracta den til den .dat fil, jeg lasta ned mediaplayer classic og fikk fram et ekstremt dårlig bilde og en lyd som piper. Det kan ikke være slik, fila er jo på 1,6gb og varer en time

Lenke til kommentar

Filma på kino kanskje???

Hvis tittelen på filmen har ordene Cam eller TS er det slik det "skal være". Nå vet jeg egentlig ikke en gang hvilken\åssen film det er snakk om, men jeg hadde ringenes herre en gang og den tok 2,8gb og kvaliteten var dass!

Før alle begynner å klage på utsagnet mitt om at jeg hadde ringenes herre på pc'n så, Jeg eier nå dvd'n og ettersom jeg har forstått det er det lov å ha en f.eks. divx film på pc'n hvis du eier filmen sjøl. :hmm: husker jeg riktig?....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...