Sjefern Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Sitter å prøver å finne ut hvor de filene man laster ned fra nettet med opera blir av. De er jo ikke på filbehandlingen Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Jeg spurte om hvor filer i opera legger seg..... Jeg er i et symbian forum.... Tror du det da kanskje finnes symbian-telefoner med Opera? Uppsss, tenkte ikke på det Sorry Bra du fant ut av det Endret 30. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Ikke skarpeste kniven i skuffen? Jeg spurte om hvor filer i opera legger seg..... Jeg er i et symbian forum.... Tror du det da kanskje finnes symbian-telefoner med Opera? Hvis du ikke visste det kan jeg opplyse deg om at det faktisk er tilfelle. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Ok fant ut hva jeg måtte gjøre. Jeg måtte innstallere en "filemanager" for å få tilgang på de filene jeg lastet ned... merkelig at nokia ikke har denne muligheten på "innstillinger" eller noe Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 De vil nok ikke at man skal ha tilgang til systemmappene av flere grunner, det er nok hovedgrunnen. Men gratisprogram som fexplorer gjør jobben Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg spurte om hvor filer i opera legger seg..... Jeg er i et symbian forum.... Tror du det da kanskje finnes symbian-telefoner med Opera? Uppsss, tenkte ikke på det Sorry Bra du fant ut av det Ikke noe problem Sorry for den tonen jeg hadde. Var litt fyllesjuk i går og var ikke så motagelig for noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå