DrDoogie Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Installerte nettopp PGPFreeware703. Feil i ntoskrnl og blaa-skjerm - goey. Saa proever jeg aa avinnstallere i safe mode - niks, kan ikke avinnstallere "fordi jeg har ikke restartet siden jeg innstallerte PGP" - happy happy joy joy. Da faar jeg proeve aa reparere med boot-disketter da. Niks. Hva med setup-reparere med boot-disketter da? Njet. Javel, hva med Norton Utilities? Nei, kan ikke gjoere en dritt i safe mode. Saa hva gjoer jeg? Det er tydeligvis noe dritt som har lagt seg i registeret og proever aa sette opp noe ved oppstart, men hvor finner jeg dette? Boot-logging starter ikke maskina i det heile teke. Hjelp! Lenke til kommentar
ddrojoa Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 etter at du har startet opp i safemode, går du inn i registret og fjerner alle oppføringer, spesiellt fra mapper som fører til at program og tjenester starter automatisk under oppstart. Så kan du jo forsøke å spore opp alle oppføringene til PGP i registret, og manuellt fjerne de. og så til slutt forsøke å finne relevante filer på disken for å så slette dem. Dette burde fungere slik at du slipper å kjøre en format av disken. lykke til. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 09:02, ddrojoa skrev:etter at du har startet opp i safemode, går du inn i registret og fjerner alle oppføringer, spesiellt fra mapper som fører til at program og tjenester starter automatisk under oppstart. Ja... som ligger fordelt over hvilke noekkler? Quote: Så kan du jo forsøke å spore opp alle oppføringene til PGP i registret, og manuellt fjerne de. og så til slutt forsøke å finne relevante filer på disken for å så slette dem. Det er jo dette som er problemet da - aa soeke paa "PGP" gir ikke noe resultat. *sukk* Det blir vel noe helvete aa spore opp alle endringene som PGP har gjort; heldigvis har jeg Win98 aa falle tilbake paa. Men en tanke: Er det noen som vet om et program som logger alle endringene som blir gjort i registeret ved installasjon av noe? Vet at Norton hadde noe saant en gang i tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå