krsyver Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har prøvd å overføre noen bilder fra N6230 til PC via IR. Prøvd forskjellige ting, men har ikke funnet ut av en metode som fungerer. Via Browseren får jeg beskjed om jeg ikke kan koble til telefonen. Noen forslag? Lenke til kommentar
da_pretender Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg fikk samme feilmelding da jeg prøvde å overføre bilder fra pc til mobilen. Det du trenger å gjøre er å konfigurere IR'en din slik at den passer til din N6230. Her er skritt ved skritt metoden du kan følge (jeg har XP installert på maskinen min): 1. Gå til CONTROLL PANEL 2. Klikk på WIRELESS LINK ikonet 3. På det nye vinduet som dukker opp klikk på HARDWARE fliken og deretter på PROPERTIES knappen. 4. Det skal komme opp et nye vinduet. Klikk på ADVANCED fliken. 5. Slå på IR på mobilen din. 6. I PROPERTIES panel velg IR TRANSCIVER A 7. Fra VALUE drop-down boks, begynne å velge "drivere" inntil du får en NEW HARDWARE FOUND beskjed og ikon i taskbar. 8. Klikk på ikonet og installer driver fra maskinen/CD 9. Nå er du klar å overføre bilder fra PC til mobilen din ps. gi meg en tilbake melding om den virker eller ikke. Lenke til kommentar
krsyver Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Det fungerte ikke. Kom til punkt nr. 6 Får ikke opp de valgene. Har en IRmate410U. Får overført til mobilen, men ikke overføre bilder/film til PC Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå