Windviu Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 jeg har åpnet alle portene til cc generals på min netopia 3351, jeg får spillt på den stasjonære pc`n. men når jeg skal spille på den bærbare så får jeg ikke spillt. på den bærbare så kjører jeg trådløst og er koblet mot en d-link di-624. er det noen som vet hvorfor jeg ikke får spillt online. med den trødløse ? Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Vet ikke helt hvordan routeren til Nextgentel fungerer, men jeg prøver meg på et svar. Når man åpner/forwarder porter på en router pleier man og måtte peke disse til en intern IP innenfor routeren. Regner med at den bærbare og den stasjonære ikke har samme interne IP. Vet ikke om noe må åpnes i d-link di-624'en din? Håper noe av dette var til hjelp. nAz-guL Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 er det noen som vet om jeg må åpne porter på d-linken også ?? Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 er det noen her på forumet som kan hjelpe meg med dette ? vil så gjærne spille generals. takk for alle svar Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 er det noen her på forumet som kan hjelpe meg med dette ?vil så gjærne spille generals. takk for alle svar Det funker på den bærbare, men ikke på den stasjonære! På netopia 3351 kan du ikke ha de samma portene åpne for begge interne ip'ene Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 når jeg er har koblet direkte med nettverkskabel til netopia 3351 så er den interne ip 10.0.0.? . men når jeg kobler maskinene til D-linken så får jeg opp 192.168.0.???. hvilken av disse ip ene skal jeg åpne porter til ?. har ikke brukt trådløst tidligere, så det hadde vært veldig fint om noen kunne forklare meg dette litt nærmere. pft. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 når jeg er har koblet direkte med nettverkskabel til netopia 3351 så er den interne ip 10.0.0.? .men når jeg kobler maskinene til D-linken så får jeg opp 192.168.0.???. hvilken av disse ip ene skal jeg åpne porter til ?. har ikke brukt trådløst tidligere, så det hadde vært veldig fint om noen kunne forklare meg dette litt nærmere. pft. Den første hørtes mest riktig ut, den andre ip'en ser ut som routerens ip... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå