Heatsink Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jeg hadde norton 2004 før, det finner ikke alle virus på maskina.... jegskaffa meg nyeste f-secure istedet, da fant det 4 virus, norton ikke fant....det kan være virus Lenke til kommentar
mamba Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 morn, jeg sitter med en p4 prossesor på et msi hk (se specs i profil). det som er problemet er at hver natt de siste 4 dagene har maskinen låst seg på natten mellom 02:30 og 04:30. den bare fryser helt, ingenting fungerer.. jeg sitter å spiller "krevende spill" daglig og kjører litt 3dmark o.l. uten problemer. har jo tross alt vannkjøling på cpu og chipsett, tempen på cpu går aldri over 41c .. så jeg lurer på hva som kan være forårsake til at maskinen min fryser ? jeg mistenker PSU'en, som er en Aopen 350W "super silent".. takk for all hjelp Har du bytta noe hardware eller installert noen programmer/drivere før dette skjedde første gang? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) nå har jeg avinstalert Norton iallfall... (noe dritt det) HuzZzla: vil vente med formatering... er så skjipt å instalere alt på nytt maskinen fryser om natten, når den står å laster ned div. ting via bittorrent o.l... jeg mistenker bt programmet men er ikke sikker... bruk DC++ bittorent er jo drit-tregt. Jeg bare kobler meg på en med T3, og vips har jeg over 260kb/s nedlastningshastighet. I motsentning til 40kb/s fra bittorent Endret 8. juni 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
mamba Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Prøv å bytt ut rammen i maskinen din. Kan være der feilen ligger. Hadde samme problem. Hovedkortet taklet ikke rammen min. Endret 10. juni 2004 av mamba Lenke til kommentar
icer Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kan jo sjekke "planlagte oppgaver" for å se om det er noe som starter da... Men sjekk "hendelseslisten" der står alt som skjedde på det tidspunktet... Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 HVa med strøminstillingene? sjekk at pc''en ikke står på ventemodus etter f.eks 4 timer, det stopper mange pc'er....bare en tanke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå