dimdal Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) HeisanN! Jeg spiller NWN : Shadows of Undrentide og sliter litt.. Har kommet til Gnollenes huler i skogen og ned i "kjelleren" hvor jeg skal slakte hu som Kobold-Dragen ba meg slakte. Her nede er det masse sånn element-angrep og feller, og jeg har drukket en potion å blitt immun mot disse. Men selv om jeg er immun er det ikke bestandig den potion'en hjelper, virker som at hvis jeg løper feil vei til et av de rommene med "bosser" på så tar jeg skade. Tenkte først at jeg måtte følge de stripene som liksom "Peker veien" , men virka ikke som dette hjalp noe særlig heller... Har tatt den første "bossen" - "Water Elemental" Hvis noen skjønner hva jeg mener så er jeg takknemlig for svar Endret 30. mai 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Den letteste måten å komme forbi den hindringen på er å ta med en av hjelperne fra startområdet. Hu vesle, feite er thief om jeg husker rett og hu vil oppdage fellene og prøve å desarmere dem. Om du har muligheten til å summon noe så går det an å sende inn det vesenet for å bli drept av fellene istedet for at du tar skade. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Er du sikker? Jeg trodde, ( er ikke 100% sikker men ) at fellene var konstante og ikke gikk vekk etter å ha gitt skade en gang? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 :/ Jeg er ikke sikker, beklager. Jeg trudde det var snakk om fellene i korridorene langs grotta, men jeg har bare spillt igjennom en gang for lenge siden så jeg veit egentlig ikke hva jeg prater om her. Hvis det er noe som er del av et puzzle så må du nok finne en bryter eller nøkkel. Det varier litt mellom dungeon'a, men som regel skal vanlige feller være 1time only opplegg... Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Når du kommer inn i hovedrommet (der du kan velge hvilken dør du skal ta) så er det et farget lys som indikerer hvilken dør du skal velge først. Velger du rett dør og følger stripene som peker veien vil du komme til elementet som du skal drepe. Etter at du har drept elementet blir du transportet tilbake til hovedrommet der fargen (en lyskule tror jeg det var) har forandret seg. Da er det bare å se på fargen og velge den døren som har samme farge. Og slik fortsetter du til du har tatt alle elementene. Lykke til! (Lenge siden jeg har spilt dette, så jeg håper det er rett) Lenke til kommentar
Exeli0n Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 HeisanN! Jeg spiller NWN : Shadows of Undrentide og sliter litt.. Har kommet til Gnollenes huler i skogen og ned i "kjelleren" hvor jeg skal slakte hu som Kobold-Dragen ba meg slakte. Her nede er det masse sånn element-angrep og feller, og jeg har drukket en potion å blitt immun mot disse. Men selv om jeg er immun er det ikke bestandig den potion'en hjelper, virker som at hvis jeg løper feil vei til et av de rommene med "bosser" på så tar jeg skade. Tenkte først at jeg måtte følge de stripene som liksom "Peker veien" , men virka ikke som dette hjalp noe særlig heller... Har tatt den første "bossen" - "Water Elemental" Hvis noen skjønner hva jeg mener så er jeg takknemlig for svar Du bør trene masse i begynnelsen,det gjør jeg på alle spill og klarer du enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå