schmelck.no Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Igår ble det til at vi spilte noen karaoke sanger, og lot festdeltagerene synge (til naboenes store forferdelse). På mixeren min så er det kun en mikrofoninngang. Når flere skulle synge sammen så ble det merkelig nok et lite problem med kun en mikrofon. Finnes det noe som gjør at man kan koble på flere mic'er til kun en inngang? Enten ved hjelp av en slags "kabel splitter" eller om man må ha en slags boks av noe slag. Prisklasse = den aller nederste budsjett klasse (gjerne fra Clas Ohlson ol.). Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Mener jeg har sett noen sånne "mini-mixere" med plass til 4 mikrofoner. Tipper de finnes på Clas eller noe. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Har du noen link? Finner det ikke på Clas. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvis mikseren din kun har én mic-inngang, lurer jeg seriøst på hva slags jall det er. Hva med å kjøpe en ny mikser? De finnes fra under en tusenlapp og oppover, og vil klart være den beste løsningen. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Hvis mikseren din kun har én mic-inngang, lurer jeg seriøst på hva slags jall det er. Hva med å kjøpe en ny mikser? De finnes fra under en tusenlapp og oppover, og vil klart være den beste løsningen. Hm... Denne gangen var det snakk om denne: http://www.barbara.no/art.php?artikkelid=6496 Men det er ikke noen flere mic innganger på Numark DXM03 mixeren min heller, så jeg tok ikke helt logikken i posten din... Men siden du "har peiling" så hadde det vært fint om du kunne komme med et konkret forslag til mic mixer. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Oh, I see. Vi snakker om litt forskjellige produkter her. Du tenker DJ-miksere, og jeg tenker PA-bord og konsoller. DJ-miksere fungerer utmerket godt til sitt bruk, men ikke noe særlig til mikmiksing. Under tusenlappen får du f.eks. en Behringer 8-kanalers konsollmikser, noe som skulle dekke dine behov, og mer til Endret 30. mai 2004 av bfisk Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Ja, da var vi på bølgelengde! Takk for linken, det var akkurat noe slikt jeg var ute etter! Så nå kan naboene grue seg til min neste fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå