delete_this_account Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Skulle gjerne hatt et lite cola-kjøleskap, ca. størrelse som 2 maxi-tower ved siden av hverandre. Bygge om slik at det er et kabinett + kulde i vannkjølinga. Det hadde vært rått da :smile: Noen som vet om de eksisterer, og isåfall hvor få tak i et. Ikke si fyllinga, for jeg vil ha et nytt. Takk. Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Har du tenkt på problemet med kondens? Blir som kjent kondens inni kjøleskap... Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Kondensproblemer får jeg ta når den tid kommer. Tror ikke jeg får mye problemer med det uansett, så lenge vanntempeaturen ikke blir lavere kjøleskapstemperaturen, noe som det garantert ikke blir. Hadde tenkt å ha en radiator med et par vifter inni kjøleskapet, så lufta inni kjøleskapet roterer hele tida. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 skal det være så skal det være! Ring Coca-Cola det er nok ikke så veeeldig vaskelig å få kjøpt et lite kjøleskap. Men litt overtaling må nok til :smile: Selv tenker jeg på et fullsize skal til orginalt bruk da.. stapp fult av CC!! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hei! Eg hadde eit lite Coca-Cola kjøleskap. Faren min som driver matvare foretning fekk det for x-antall år sidan..(er maaannge år sidan)Men,når det var snakk om at kanskje eg skulle få ta det med meg på hybelen fant vi ut at det ikkje fungere skikkelig..Så faren min tok det på fyllinga..(dvs. til personer som handterer slikt "avfall" på ein forskriftlig måte.. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 det var en på qxl som selgte slike billig! se der! ellers så kan du late som du er en forhandler og trenger det til din lille foretning... Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Fant dette: http://www.comforthouse.com/comfort/refrigerator.html Noen som vet om det går an å kjøre 60Hz 115V på 50Hz 230V med en trafo eller noe? Ellers, er det mulig å bestille slikt fra utlandet? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Kondens ja. Mener å huske det var snakk om det på forumet. men konsikvensene ville bli at motoren i kjøleskapet gikk så mye at den ble slitt ut og at maskina ville dø av kondens :razz: Lenke til kommentar
hce Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hør med norcool http://www.norcool.no det er de som står bak mesteparten av alle "fancy" kjøleskap som står på supern, narvesen, lokale puben osv... Lenke til kommentar
trøls Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Du må nok gjøre som jeg planlegger. Men jeg gidder ikke å si det, bare for å være "drittsekk". Eller kanskje kynisk eller lur er ordet? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Mål: D 470 x W 536 x H 996mm Vekt: ca 53 kilo! Må vel være noe slikt du ser etter? Fant det på http://www.norcool.no products --> [counter express] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: On 2002-04-16 17:43, trøls skrev:Du må nok gjøre som jeg planlegger.Men jeg gidder ikke å si det, bare for å være "drittsekk". Eller kanskje kynisk eller lur er ordet? Hvorfor poster du da? Bare for å være ekstra sær? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hei! Ser ingen pris på kjøleskapa på norcool.no noen som veit kva dei koster..? Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Den super5 fra norcool ser jo passe ut da, selv om super777 virker som den jeg vil ha.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå