flaten1 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Min datter på 13 har lyst på ny telefon. Hun har sett på N3200. Hvordan er kvaliteten på denne telefonen? Mye feil? Ser det er mulig å lage egne "deksler". Men er det mulig å kjøpe andre (ikke gjennomsiktige) deksler slik som man kan til andre Nokia-telefoner? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Nokia 3200 er en Glimrende telefon! har ikke hørt om noen som har hatt feil! og 3200 passer perfekt til en 13 åring! jeg tror det går ann å kjøpe andre deksler, men selv syns jeg det er finere med dekslene du får med! Pris: sjekk prisguid for beste pris! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 3200 er en meget fin telefon til en 13-åring Bra skjerm og mange fine funksjoner til ungdommer, kamera, MMS, java, radio, lommelykt etc. Tastene ser litt rare ut, men det fungerer faktisk ganske bra å skrive med. Det følger jo med utstansingsverktøy så man kan lage sine egne dekordeksler, men det kommer/finnes sikkert 'vanlige' deksler i handelen også. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Fungerer fett den telefonen dergitt.. Har den selv, hvis man går inn på www.unlock.no så kan man også bruke andre simkort også (gjør dette selv). Tror shell selger denne til 995 med kontant6 kort enda (da er den sperret til netcom i 12 mdr men kan som sagt låses opp). www.talkmore.no har et billig tilbud når det gjelder forhåndsbetaling, dessuten får du bronsenummer uten kostnad, fant selv et nytt nummer der.. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kjempefin tlf for en 13 åring ja, men hvis hun har tenkt og bruke kameraet mye er vell ikke det en så bra telefon.... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 hvis man går inn på www.unlock.no så kan man også bruke andre simkort også Ikke lov og snakke om dette Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg ville paset meg litt, jeg kjenner flere som har den, og mange av de har hatt masse feil med telefonene sine! Synes ikke den har så veldig god kvalitet, men det er ellers en veldig fin telefon for en 13 åring. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg jobber på expert, og jeg har ikke opplevd at noen har hatt en eneste feil på telefoenen, og vi har solgt sikkert 150-200 telefoner. men hold deg unna 3510i; den er det bare feil på!! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hvis man går inn på www.unlock.no så kan man også bruke andre simkort også Ikke lov og snakke om dette Jo, faktisk. Til og med Netcom og Telenor har etterhvert akseptert at siden er der. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hvis man går inn på www.unlock.no så kan man også bruke andre simkort også Ikke lov og snakke om dette Jo, faktisk. Til og med Netcom og Telenor har etterhvert akseptert at siden er der. Hmm rart jeg fikk warning for og si noen ord om unlock! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hmm rart jeg fikk warning for og si noen ord om unlock! Beklager. Min feil i begynnelsen av min "moderatorkarriere". Har fjernet en advarsel på deg nå. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Min datter på 13 har lyst på ny telefon. Hun har sett på N3200. Hvordan er kvaliteten på denne telefonen? Mye feil? Ser det er mulig å lage egne "deksler". Men er det mulig å kjøpe andre (ikke gjennomsiktige) deksler slik som man kan til andre Nokia-telefoner? Lillesøstera mi på 14 år har denne ( og ca fire av hennes beste venninder) og hun har ikke hatt noen problemer med denne. Jeg har ikke hørt noe om at jeg av vennene hennes har hatt det heller. Har ikke sett andre typer deksler til denne telefonen men du kan jo lage endel selv hvis du bestiller trykkeverktøy fra nokia, noen ganger følger det med i pakken da.. Lenke til kommentar
Agent Smith Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har 3200 selv og har ikke hatt noen feil med den! Anbefales! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har hatt 3200 en liten stund, og ingen feil. Mye kommer an på hvem som bruker den... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Har hatt 3200 en liten stund, og ingen feil. Mye kommer an på hvem som bruker den... riktig det.. hjelper ikke med en telefon av topp kvalitet hvis en idiot slenger den rundt.. Endret 31. mai 2004 av b1n2 Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 den har dårlig kvalitet kameraet suger ! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 3200 er en genial telefon. God skjerm (til sin prisklasse), kamera, mms, edge, trippelband, infrarød.. Ja, det er det meste der. Og alt dette kan skaffes til under tusenlappen. Har vanskelig for og finne en telefon som gir mer for pengene en den. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Min datter på 13 har lyst på ny telefon. Hun har sett på N3200. Hvordan er kvaliteten på denne telefonen? Mye feil? Ser det er mulig å lage egne "deksler". Men er det mulig å kjøpe andre (ikke gjennomsiktige) deksler slik som man kan til andre Nokia-telefoner? Kjøpte denne denne til dattern på 12 og hun er storfornøyd. Bra bilder tar den også. Sett ut fra prisen får du mye for pengene synes jeg. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Savner blåtann da, hehe... Neida er bra til den prisen, mye for pengene kjøp.. Lenke til kommentar
tango82 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg har trøbbel med min 3200! Høytaleren er på hele tiden under samtaler,og når jeg trykker på "håndsett" har det ingen virkning, bortsett fra at det kommer opp en boks som bekrefter at jeg har trykket og aktivert "håndsett". Det er ganske irriterende, for jeg kan ikke holde telefonen inntill ørene...jeg har vært inne på innstillingene men ikke funnet noen løsning på problemet. help me !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå