Dreadlord Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Vel nå har jeg prøvd en beta av Soldier of Fortune II i ca 30 min.. selv om jeg må dra ræva mi tidlig opp om ca 4t. Hva kan jeg si .... ikke så bra som jeg hadde trodd :sad: dessverre .. håper dette er en tidlig tidlig veldig tidlig beta. Ikke noe annet en gamle sof, med en dråpe bedre grafikk. Ja du hørte meg. Mohaa knuser denne lett, ser nesten ut som en mod bygget på UT motoren (for å ta litt hardt i) . Jeg som tenkte å kjøpe dette spillet :sad: men men som sakt beta .. godnatt *snork* Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Jeg har en alfa-alfa-alfa versjon av unreal tournament 2 eller unreal 2, og det ser meget bra ut. Og beklager, dere får den ikke, for fila er 500Mb (har ISDN) Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Den alfa saken til Unreal 2 har jeg og. Bare sett opp en ftp og kontakt meg, så kan jeg fxp'e til dere. Kan sende med opptil 450kb/s fra den andre ftp'en. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Den alfa versjonen som dere snakker om jeg jo nesten ett år gammel, jeg tror at de som er interesert i den har skaffet seg den for lengst. PS. Dette er heller ikke et Warez forum, hvor man kan avtale å bytte spill. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Dreadlord, kan du brenne & sende til meg i Posten? Det er ingenting galt i spørre etter beta'er? _________________ http://www.minipuz.tk [ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-04-12 09:39 ] Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 08:36, the_ruthless skrev:Dreadlord, kan du brenne & sende til meg i Posten?Det er ingenting galt i spørre etter beta'er? Enig i det Ruthless. jeg tester alfa/beta for å se om jeg gidder å kjøpe spillet. for å si det sånn. alfa v til unreal2 ser 10 ganger bedre ut en dette (men så er det en mye bedre motor også da). jeg måtte nesten vri meg i smerte da jeg fikk se resultate av beta til sof2.. tro meg , du vil ikke ha den. sof1 er et bedre spill. Jeg vet ikke når gutta i raven har tenkt å slippe dette nåverende makkverke. Det er maaange ting de må forandre om spillet skal kunne hamle opp med de fps som har kommet den siste tida. Som jeg sa tidligere så suger grafikken. De snakker om realisme i dette spillet. hahah laugh my ass of! Verre arcade/ sega look alike har jeg ikke set på lenge. Kan ikke tro dette er bygget på q3 motoren. Fatter det ikke. Og om jeg så skal si det så håper jeg ikke de har tenkt å slippe dette spillet ut snart. i så tilfelle ser jeg for meg en laaang utsettelse. alt annet vil være en tabbe. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hmmm..mp beta'n av sof2 kom ut for noen dager siden..uffff..det sucka sucker..*back to moh:aa* Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 08:36, the_ruthless skrev:Dreadlord, kan du brenne & sende til meg i Posten?Det er ingenting galt i spørre etter beta'er? Jo, det kan det være. Det kommer helt ann på hva slags policy den enkelte distributør/utgiver har for beta-versjonen. Enkelte beta-versjoner er ment for intern bruk, og da er det ulovlig å spre den. Betatesting foregår også ofte i lukkede grupper, hvor du blir klart og tydelig forklart at versjonen _ikke_ skal spres til andre. Til og med skjermbilder og informasjon er ulovlig å spre av og til. Noen beta-versjoner er offisielle selvsagt. Men jeg har ikke sett noen offisiell beta-versjon av SoF II enda. Hvis den er offisiellt utgitt, kan dere legge en link eller flere til den da? Hvis det viser seg at den ikke er det, stenges denne tråden snart. Da vi ikke er interessert i piratkopiering og ulovlig virksomhet her. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Den betan er ikke til salgs nei. det stemmer. Men dere som er så gira kan nå prøve denne adressen : http://www.warp2search.net/ Soldier of Fortune II Multiplayer Demo Leaked! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå