Gå til innhold

Skjermen ble plutselig død

Pyro

Anbefalte innlegg

Jeg har en Hansol 19" . Til marran i dag skulle jeg slå den på (skrudde den av i natt fordi maskinen sto på) Så når jeg trykker på på kanppen reagerer den ikke. Er det noe som kan gjøres som kan redde skjermen min. Den er ca 4 år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du tenker på ved siden av på knappen, der den pleier å lyse grønt eller blinkende gult så er den slokt. Altså ikke noe lys. Er det sikringen da?

kan være, det er bare å åpne dekselet og lete etter en glassylinder, vær forsiktig du kan få deg en skikkelig karamell.

Når du finner sylinderen drar du den ut og inni er det en tråd. Er den hel så er det ikke sikringen er den ikke hel se nederst på sikringen hva som står og kjøpe en ny som er lik

Lenke til kommentar

Det er nok en sikkring fylt med sand eller lignende. Ikke for å være frekk men har du sjekket at kabelen står godt inni kontakten?, akkurat nå så forsvant bilde på min skjerm og det vistet seg at det var vga kontakten som hadde løsnet fra skjermkort utgangen... :)

Lenke til kommentar

hvis pcen sto på, har du testet å bare trykke på knappen en gang på pcen? dette hjalp meg :blush:

edit: led på skjermen funka ikke hos meg da så jeg kunne jo ikke vite om den var herpa.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
hvis pcen sto på, har du testet å bare trykke på knappen en gang på pcen? dette hjalp meg :blush:

edit: led på skjermen funka ikke hos meg da så jeg kunne jo ikke vite om den var herpa.

Hvilken knapp??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...