Pyro Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg har en Hansol 19" . Til marran i dag skulle jeg slå den på (skrudde den av i natt fordi maskinen sto på) Så når jeg trykker på på kanppen reagerer den ikke. Er det noe som kan gjøres som kan redde skjermen min. Den er ca 4 år Lenke til kommentar
Mordar1 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 prøv å trykk på tastaturet, og flytt litt rundt på musa Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Det har jeg prøvd, den er ikke i hvile eller dvale modus. Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Det skjer ingenting selv om jeg tar ut strøm kabelen heller Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 er det noen lys på den? Hvis ikke kan du ta av dekselet og se om en sikring har gått. Det var feilen på min skjerm for et halvt år siden. Løp til biltema og nå er alt bra Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Hvis du tenker på ved siden av på knappen, der den pleier å lyse grønt eller blinkende gult så er den slokt. Altså ikke noe lys. Er det sikringen da? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvis du tenker på ved siden av på knappen, der den pleier å lyse grønt eller blinkende gult så er den slokt. Altså ikke noe lys. Er det sikringen da? kan være, det er bare å åpne dekselet og lete etter en glassylinder, vær forsiktig du kan få deg en skikkelig karamell. Når du finner sylinderen drar du den ut og inni er det en tråd. Er den hel så er det ikke sikringen er den ikke hel se nederst på sikringen hva som står og kjøpe en ny som er lik Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Jeg ser ikke noen glass sylinder. Ser noe som kan se ut som en sikring men den er hvit og går ikke ann å se igjennom. Er det den? Endret 30. mai 2004 av Pyro Lenke til kommentar
lceger Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 kan være en sikring det og ja, hva står det på den? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det er nok en sikkring fylt med sand eller lignende. Ikke for å være frekk men har du sjekket at kabelen står godt inni kontakten?, akkurat nå så forsvant bilde på min skjerm og det vistet seg at det var vga kontakten som hadde løsnet fra skjermkort utgangen... Lenke til kommentar
lceger Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 men da lyser vel fortsatt LED en foran på skjermen?? Lenke til kommentar
lostone Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 men da lyser vel fortsatt LED en foran på skjermen?? mulig bare lysdioden har gått å lagt seg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) hvis pcen sto på, har du testet å bare trykke på knappen en gang på pcen? dette hjalp meg edit: led på skjermen funka ikke hos meg da så jeg kunne jo ikke vite om den var herpa. Endret 30. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Virka som om det ikke var strøm i skjermen , har prøvd å bytte kabel men uten suksess. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Den er død. Like godt å kjøpe en nyen Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 tenkte på vga kabelen Det er neppe den siden det virker som om skjermen ikke har strøm, det er ikke bare bildet jeg mangler. Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 hvis pcen sto på, har du testet å bare trykke på knappen en gang på pcen? dette hjalp meg edit: led på skjermen funka ikke hos meg da så jeg kunne jo ikke vite om den var herpa. Hvilken knapp?? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 tenker han mener power knappen Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Power knappen på skjermen har jeg trykt mange ganger. Uten at det skjer noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå