bobaffe Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 La merke til at menyene i spillet ligner mistenkelig mye på diablo II. Er resten av spillet i samme klasse som diablo, eller er det helt bortkastet å skaffe seg dette spillet? Er det forresten nå bra multiplayer? Coop som på diablo II? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 La merke til at menyene i spillet ligner mistenkelig mye på diablo II. Er resten av spillet i samme klasse som diablo, eller er det helt bortkastet å skaffe seg dette spillet? Er det forresten nå bra multiplayer? Coop som på diablo II? http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=7727 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Beyond Divinity er oppfølgeren til Divine Divinity. DD (og BD) minner om Diablo 2 på en del områder, for eksempel kampsystemet, men de er langt mer enn en kopi. De har langt bedre dialoger, historie og oppdrag, og minner slik sett mer om Baldur's Gate enn Diablo. Det er ingen multiplayer i DD og BD, det er 100% fokus på singleplayer. Alt av historie er bygd opp rundt dette, og det hadde nok rett og slett ikke fungert spesielt godt med flere spillere. Anbefaler deg å lese omtalen som SBS linket til, og også omtalen vår av Divine Divinity. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Lasta ned demoen i går. Fikk litt Blood Omen : Legacy of Kain flashback, og det er veldig positivt ment. (Bakgrunnsbilder/mørk stemning) Tror jeg skal ta en tur i butikken Endret 31. mai 2004 av TAAB Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Nja, har enda ikke vært borti noe single-character rollespill som har like "ond" stemning som LOK: Blood Omen. Musikken og voice-skuespillerne er rett og slett fantastisk. Og alle de fargede lysene som reflekterer i alle veggene og gulvene..spooky mood. Tar det fortsatt fram ca. 1 gang i året og spiller ei stund. Tror aldri jeg har fullført hele spillet..er svææært. (snakker ikke om tomb raider-soulreaver spillene) Endret 31. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg hadde det på ps1 før, og nå har jeg pc versionen. Jeg har rundet det flere ganger....rett å slett fordi jeg ikke klarte å legge det fra meg Help me...kind sir.......schluuurrppp...........aarrgggghhhhhhh!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå