zaico Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Noen som har testet spillet å kan komme med synspunkter? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Last ned demoen og se hva du synes! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 I single player er botene nesten like ille som Battlefield. Ellers er spillet helt greit i multiplayer, men har masse feil. Tok meg en tur innom det offisielle forumet på Soldner sin hjemmeside for å sjekke poll`en deres. Resultatet var så og si skuffende: Are you happy with SOLDNER? YES Im a happy customer 45.21% NO i think i may of wasted my money 54.79% Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Og deretter, en liten poll om hva folket syntes om single player i spillet som utvikklerne gjentatte ganger påstod var ganske grei: Nok et skuffende restultat: What do you think about the single player mode? Its great 2.33% Its "OK" 4.65% Its Bad 16.28% Its VERY bad. Sp needs a LOT of patching 58.14% I dont play single player 18.60% Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 dette er en av de spillene jeg ikke kommer til å kjøpe, sparer pengene mine til STALKER og ROME Total war Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Thief 3 i denne omgang på meg. Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Var egentlig det jeg venta, selv om jeg håpet på noen andre. Jowood greier rett og slett ikke lage bra spill. Men det har noen artige ideer. Ingen spill har tøffere taunts enn dette! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jowood greier rett og slett ikke lage bra spill. Hva har det å gjøre med saken at "JoWooD ikke klarer å lage spill"? JoWooD er jo bare utgiver for Söldner? JoWooD har vel egentlig laga pent få spill, svjv. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Sparer pengene, vertfall til jeg har fått prøvd fullversjonen. Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Synes det ser litt sånn hastverks spill ut. Som jeg har sett er det bare 1 cd. Skulle tro et slikt spill hvertfal var 2 - 3 Screenshots er ikke overbivisende - grafikk ser herpa ut. *finne bilder* Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hva har det å gjøre med saken at "JoWooD ikke klarer å lage spill"? JoWooD er jo bare utgiver for Söldner? JoWooD har vel egentlig laga pent få spill, svjv. Okei, Jowood gir aldri ut bra spill da... Husker bare sånne bedritne tycoon-greier jeg. Eller er jeg helt ute å kjøre? Uansett, prøvde fullversjonen av spillet. Bæsj. Tar evigheter å loade (jeg har ingen bra maskin, men UT2004, som har rå grafikk osv. går mye bedre), og det har seriøse ytelsesproblemer. Loada menyen (laang tid), loada campaign (laaang tid), loada et oppdrag (laang tid), for så å finne ut at det gikk elendig. Sløst tid. Men det har potensiale... Patch, patch og atter patch. Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 http://image.com.com/gamespot/images/2004/...4_screen001.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/...4_screen008.jpg Se på disse bildene - synes grafikken ser helt tragisk ut ! Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Ah, dobbel Endret 30. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Sier bare; hold dere unna foreløpig. I allefall til spillet har blitt skikkelig patcha. Tror jeg aldri har sett noe så elendig. ELENDIG kjøretøy-fysikk. Mener det og. Minner meg litt om Micromachines. Bilene svinger på null komma niks og akser til toppspeed på 1 sek. Helt ubegripelig. Bilene tåler ikke vann. De sprenger automatisk i kontakt med vann, høyere enn hjulene sikkert. Realistisk... think not. Det gjelder forsåvidt hele spillet. Like elendig performance på lave detaljer.. sprites er ut! A.I..? plz Gameplayet.. Buggy.. ikke siden H&D har jeg sett så mye bugs. Et eks. På det ene brettet jeg skulle prøve så skulle jeg ødelegge en fueltank. Tok alle fiendene rundt den og tenkte jeg skulle avslutte på en artig måte. Nemlig å mose tanken med bilen (eller var det omvendt). Anyway.. kjørte i full fart mot den og *klonk* (billig lydeffekter btw) og mista litt helse.. Gjorde det samma igjen i ca. 10km/t og hele greia poffa. Skreiv denna posten i en annen tråd. Pasta den like godt i denna. Endret 31. mai 2004 av tjalla Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jowood greier rett og slett ikke lage bra spill. Hva har det å gjøre med saken at "JoWooD ikke klarer å lage spill"? JoWooD er jo bare utgiver for Söldner? JoWooD har vel egentlig laga pent få spill, svjv. Jowood, ikke bra? Hva med Gothic I-II og "Neighbours from Hell"? Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Jowood, ikke bra? Hva med Gothic I-II og "Neighbours from Hell"? Ja dette er kjempespill, men de burde ha brukt lengere tid på soldner ! Utdrag fra en test To sum it up, this game needs a huge performance, graphical, gameplay, and physics engine patch. I played maybe four or five hours of this game before I got frustrated and said I wouldn't play again till everything is fixed. If this game isn’t fixed quickly, it will fail in the world’s market. Almost forgot to mention, the full game is only 200mb larger than the multiplayer beta that only offers a few maps and weapons. Yikes. Endret 31. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jowood greier rett og slett ikke lage bra spill. Hva har det å gjøre med saken at "JoWooD ikke klarer å lage spill"? JoWooD er jo bare utgiver for Söldner? JoWooD har vel egentlig laga pent få spill, svjv. Jowood, ikke bra? Hva med Gothic I-II og "Neighbours from Hell"? Om De ville være så vennlig å flame rett person neste gang ville jeg være meget takknemlig. Det poenget jeg prøvde å gjøre var at JoWooD ikke lager spill, men at de gir dem ut. Selv er jeg stor fan av både Gothic, Industry Giant og IKKE MINST Spellforce, og de kommentarene som blir slengt ut om JoWooD her kunne jo folk bare spart seg for ettersom de ikke er begrunna eller noen ting. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 folk diskuterte soldner, er det noe vits å henge seg opp i det der da?....så ikke spesielt bra ut på screens'a nei,er det noen som klarer å tyde de instrumentene på tanksen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg og en kompis prøvde Söldner igår SP. Er det artigste jeg har vært med på. Jeg visste spillet var buggete, men SÅ ille hadde jeg aldri trodd. Nesten ingenting som fungerte jo. Nesten helt tomme maps i missions, våpen som dukker opp og forsvinner mellom hver mission fra "kjøpeboksene", faktum at han sier SOLDNER! hver gang man loader mission/basecamp, Snøen som faller 24/7 uten at noe legger seg på bakken/husene, de bedritent vassne texturene på alle veggene/dørene, vindusglasset som faller i gulvet og bare forsvinner, svære hus som bare inneholder en liten sofa i et hjørne. En anna artig sak var at en svær Panserarmored vehicle eksploderte når jeg kjørte på en av blinkene på skytebanen. Og det faktum at alle vehicles aksellererer fra 0-80 på 0.01 sekunder. Også AI'n da. Vi hadde kjørt bil til objective (prøvde med helikopter men det var klin umulig å fly det framover uten å kræsje i bakken), kom såvidt borti et tre så eksplderte bilen. Det kuleste var jo at det sto "The vehicle has been locked" like før den gikk i lufta..fint at han passer på å låse bilen når han stikker fra den ja Så så vi 2-3 tankser og en diger APC-sak borti skogholtet. Tanksene rørte seg ikke selv om vi skjøt flere LAW's på dem. Så våkna plutselig den APC'n til live og skulle ta meg. Så på gjennom snipersikte. Først kjørte den RETT i et tre, så hardt at bakdelen løfta seg. Så kjørte den i sikksakk mot meg og kræsja en gang til. Har ikke ledd så mye på evigheter. For ikke å snakke om Teammates som prater på chatten men ikke dukker opp i mission. Vi kom til plassen der vi skulle sprenge en fueltank. Problemet var bare at den var gjennomsiktig. Så bare noen symboler som hang i tomlufta, men tanken var jo helt klart der likevel. Kunne ikke skyte den sund..måtte vente til en fyr kom ut av huset med bazooka, SÅ kunne vi sprenge tanken med den. Alt i alt , et av de mest forferdelige singleplayer siden Mortyr for 5 år siden. Endret 7. juni 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå