hvalfangeren Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 da gikk jeg til sengs.. nei det glemte jeg, min svenske steonkel ( som btw er dritkul, ps: 18år) har okkupert senga så det blir sofa på meg. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Du trenger ikke å poste hver eneste lille ting du tenker på her! Gå heller å si det til onkelen din, han blir nok glad for å høre det. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 skulle faen ma ha plaget det krypet med mine problemer!da haddehan blitt glad. nei du skjønner det at jeg prøver og få høyere status her på forumet. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kan du bare se å pelle deg vekk fra det forumet her? Vil ikke ha deg her for hælvete. Se å trykk på "Logg ut", og kom aldri tilbake. Da blir jeg så glad. Kan du det? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 lol, det begynner å bli lyst, da tar jeg kvelden! Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Kan du bare se å pelle deg vekk fra det forumet her? Vil ikke ha deg her for hælvete. Se å trykk på "Logg ut", og kom aldri tilbake. Da blir jeg så glad. Kan du det? mamma sier ejg får lov til å være her så mye jeg vil. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 nei du skjønner det at jeg prøver og få høyere status her på forumet. Tror du virkelig at det tullet du driver med gir deg høyere status? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Ok, men innen 24 timer sier Ip-bannen du kommer til å få at du ikke får det. *smiske med B|Real* Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 nei du skjønner det at jeg prøver og få høyere status her på forumet. Tror du virkelig at det tullet du driver med gir deg høyere status? ja ass. jeg blir kjempepopulær. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Helvete, er du her også? Pell deg ut, jævla blitzer!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg