radiated Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg har ingen ønsker (eller muligheter) til å overklokke dette systemet, alt jeg er ute etter er en så stille som mulig maskin. Inni står det en P4c 2.8GHz og et ATI Radeon 9800 som trenger (ny) kjøling. I tillegg trenger jeg nok kanskje en ny PSU. Er det problemfritt å montere 3.parts kjølesystemer inne i det noe spesielle kabinettet (Dimension 8300)? Det er jo rigget med utvendig CPU-vifte, og er generelt litt trangt. Ellers er jeg ikke ute etter alt for mye arbeid, så kom med noen forslag som er enkle å montere. Men viktigst er det at det ikke bråker. Er under 20db realistisk? Er åpen for både passive , luft- og vannbaserte løsninger. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 støyen i pcen har veldig mye å si på åssen hdd du har. er den stille gående så kan du oppnå et relativt stille system ved hjelp av heatpipe på skjermkortet og noen stillere vifter på cpu og kanksje bytte ut viftene i psu.. heatpipeen til skjermkort her kan du se på kjølere til p4. smak og behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå