Blib Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 UIQ støtter touchscreen, større bildeflate/piksler og har et anderledes look iogmed at du brukes "penn" på det... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Takk for svaret Noen flere forskjeller? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 uiq er px00 series60 er sx1 6600 7610 etc Er forskjellige programmer etc. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Vet det men er det noen forskjell på oppsettet,brukervenligheten osv? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Vet det men er det noen forskjell på oppsettet,brukervenligheten osv? Det er annerledes, men vanskelig å sette fingern på hva som er annerledes. Hele "følelsen" blir jo selvfølgelig helt annerledes når du bruker Px00 og bruker penn til å navigere deg rundt i menyen på den store skjermen. Håper dette er til noen hjelp: Mange bilder av UIQ 2.1. Noen få bilder nederst på siden fra Series 60 2.0. Noen få bilder fra Series 60 1.0. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 uiq.com symbian.com Her kan du alltids lese deg grønn En fin artikkel som sier litt om temaet Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Fine sider, takk Jeg har hatt en UIQ telefon (p800) hvis jeg nå velger å gå til en series 60 telefon vil det bli veldig anderledes? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Fine sider, takk Jeg har hatt en UIQ telefon (p800) hvis jeg nå velger å gå til en series 60 telefon vil det bli veldig anderledes? Ja, på en negativ måte Bare jeg prøver å bruke 6600'en min nå så føles det ikke riktig, hele oppsettet er så sivt i forhold til UIQ, det er vanskelig å forklare, men du kommer helt klart til å merke hva jeg mener. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Fine sider, takk Jeg har hatt en UIQ telefon (p800) hvis jeg nå velger å gå til en series 60 telefon vil det bli veldig anderledes? Du kommer til og få krampe av de bittesmå skjermene Series 60 kan tilby, og du kommer til og bli gal av at du ikke har et QWERTY tastatur å skrive meldinger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå