Döden Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Sliter litt med å installere updaten. Har installert både HL (organsj cd) og CS (gul cd vel. ) Installerer så 1.5 men til hvilke directory skal det egentlig ? (Det er lenge siden jeg har gjort dette på grunn av STEAM og jeg skal spille 1.5 på lan. ) Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Instaler fra orginal cd'n først. C: Programfiler\Spill\Counter-Strike1.5\ Instalèr i en ønsket mappe og deretter legger du inn uppdaten i samme mappe som du instalerte cs i. Eller du kan gjøre noe så enkelt som å ta det over fra noen andre Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 du trenger ikke å installere cs fra den gule cd'n da hvis du har 1,5 installeren bare legg in hl fra deb oranshe cd'n så legger du inn hl update så 1,5 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Instaler fra orginal cd'n først. C: Programfiler\Spill\Counter-Strike1.5\ Instalèr i en ønsket mappe og deretter legger du inn uppdaten i samme mappe som du instalerte cs i. Eller du kan gjøre noe så enkelt som å ta det over fra noen andre Hmmm. Det er to foldere som er mulig cstrike eller counter-strike. Lurer litt på hvilken mappe jeg skal legge inn i. Også nyeste HL update ? \finner intet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå