akira7 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Heisann Skal ta teoriprøven på tirsdag. En kamerat av meg sier at teoriprøven er blitt lettere fordi nå vises det antall hvor mange riktig alternativ det er på hvert spørsmål. Men han sier at det ikke er så lett heller, siden et spørsmål han fikk var det 2 riktige svar alternativer, og han kunne lese at det var 3 riktige svar alternativer. Så til poenget. Er det logisk å svare mer enn det når det står antall riktig svar alternativ? Jeg spør dette, siden jeg ikke vil stryke på første teoriprøve pga sånne dumme feil, vil bare ha lappen fortest mulig (Har kjørt hundrevis av timer, ja). Takker for svar på forhån Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Så til poenget. Er det logisk å svare mer enn det når det står antall riktig svar alternativ? Det kommer helt an på hvor sikker du er. Teoriprøven er plankekjøring - det er oppkjøring som er vanskelig. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det kommer helt an på hvor sikker du er. Teoriprøven er plankekjøring - det er oppkjøring som er vanskelig. Det er jo helt individuelt. For noen er teorien langt vanskeligere. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 NiwT: du får nå vite hvor mange riktige svar det er på hvert spørsmål. Totalt skal du ta stilling til 45 spørsmål, hver med 4-5 svar-alternativer. Hver svaralternativ skal du svare "riktig" eller "galt" på, ved å krysse av for de som er riktige, og la de som er gale stå blanke. Du får én feil for hvert kryss du har satt som ikke skulle vært der, og du får også en feil for hvert sted du skulle ha satt kryss, men ikke gjorde det. Du kan ha 27 feil totalt for hele prøven, og bestå. Svaret på teoriprøven får du umiddelbart etter at du har tatt den, fordi den gjøres på data. Møt opp på din lokale trafikkstasjon for å ta prøven. Det kreves ikke timebestilling. Du må betale en prøveavgift på 235 kr når før du tar prøven, og du må legitimere deg med gyldig legitimasjon (bankkort, pass, osv). Det eneste du får lov å ha med deg inn i eksamenslokalet er legitimasjon dersom du ikke husker personnummeret ditt utenat. Du vil ALDRI komme ut for en situasjon som nevnt ovenfor. Hvis det står at det er 2 riktige alternativer, er det to, og nøyaktig to, alternativer som er riktige. Hvis 3 av dem virker riktige - vel, det er kun to som er da. Da har vedkommende ikke lest bra nok. Lykke til! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Takker for utfyllende svar, bfisk! Skal lese nå, og jeg skal bestå ved første forsøk. Lenke til kommentar
O D D Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Så til poenget. Er det logisk å svare mer enn det når det står antall riktig svar alternativ? Det kommer helt an på hvor sikker du er. Teoriprøven er plankekjøring - det er oppkjøring som er vanskelig. Syntes begge delene gikk prikkfritt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå