sven-o Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Det er det jeg var på søken etter. Syntes sunbeam skruene er litt stygge, så jeg var på jakt etter noe annet. Etter et raskt søk på google, kom denne ut med høyest rankering. Back to topic: Noen som har tips til forhandlere i norge? Edit: Jeg fant, jeg fant! Endret 29. mai 2004 av sven-o Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 www.microplex.no har det. trykk på casemod og deretter Thumbscrews.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 www.microplex.no har det. trykk på casemod og deretter Thumbscrews.. D'oh. Han ville jo ikke ha Sunbeam sine. Men de hadde noen fine på Jernia her. Du kan jo sjekke din lokale skrueforhandler. Lenke til kommentar
razer Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) 3dfxcool.no har noen.. Ligger under Casemodding --> Thumbscrews Endret 28. juni 2004 av razer Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Faktisk fant jeg noen fine skruer 30/5 som dere kan se i mitt første innlegg... Men takk for innsatsen! Faktisk likner de veldig på revoltec-skruene 3dfxcool har. Goophy: Skrueforhandler, ja... Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 sunbeam, revoltec alle ser jo like ut. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 sunbeam, revoltec alle ser jo like ut. Sharkoon: Sunbeam: Syntes du de likner??? Trodde ikke det... Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Er ikke så veldig interreserte i skruene i kabinette jeg da, men så lenge det sitter så er jeg fornøyd!! Tror ikke noen kommer til å komentere skruene på kabinettet ditt heller! Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Er ikke så veldig interreserte i skruene i kabinette jeg da, men så lenge det sitter så er jeg fornøyd!! Tror ikke noen kommer til å komentere skruene på kabinettet ditt heller! Helheten...? Om han ikke vil ha sunbeam så er det hans valg. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Er ikke så veldig interreserte i skruene i kabinette jeg da, men så lenge det sitter så er jeg fornøyd!! Tror ikke noen kommer til å komentere skruene på kabinettet ditt heller! 1. Det var ikke det jeg spurte etter. I så fall hadde jeg spurt noe sånt som "Hva tror dere om thumbscrews? Er det noen vits??" 2. Da du ikke vet hva jeg skal bruke skruene til, er du egentlig den siste som kan uttale deg om temaet. Med tanke på hvor skruene skal benyttes kan disse faktisk bety svært mye for helhetsinntrykket. I mitt tilfelle vil disse skruene faktisk bety alt. Grunnlaget for uttalelsen vil senere være å observere under worklogs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå