crapgame Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Noen som har erfaring med denne: http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=49 er denne bra eller? vet noen om noen andre lcd display med sort bakgrunn og grønn tekst. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har et sånt liggende. Skal bruke det i prosjektet mitt (se link i signatur). Har ikke testet dette enda, men det første jeg fikk var deffekt. Sendte mail til Vendur og fikk nytt etter et par dager. God service der. Displayet er ikke så stort, bare 2 linjer av 16 bokstaver. Etter min mening mye penere enn et vanlig lcd display. Lenke til kommentar
crusade Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jepp, VFD display som dette er har skarpere farge og sterker lys enn LCD.. Veldig mykje bedre egnet å lese fra litt avstand enn LCD.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det er et bra display , men burde hatt 4 linjer å skrive tekst på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå