Gå til innhold

Hvilket spill synes du er det beste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tør dessverre påstå at det ikke har kommet noen reelle utfordrere til Half Life innenfor kategorien Intelligente FPS. :-\

Har du prøvd mafia? Har du spilt morrowind? Gothic2? Hitman? FarCry?

Half-Life hadde veldig bra atomsfære og var utvilsom en milepæl men positive ting har da skjedd i spillverden etter dette? Du sitter vel ikke fortsatt å spiller Half-Life hver helg?

MazeKing

Har du hørt om FPS? Såvidt jeg vet så er vel ikke akkurat Gothic 2, Hitman, Mafia eller Morrowind FPS-spill? Her snakker vi om RPG's og lignende.

Og Far Cry, hmm. Eye candy? JA. Bra spill? Absolutt!!! Intelligent? ehm, nei!

Lenke til kommentar

I ikke spesifisert rekkefølge.

*Far cry.

*Morrowind.

*phantasmagoria.

*Gabriel knight, husker ikke tittel, men det var spennende.

*Tomb rider 1,2,3 og revelations + chronicles.

*Reda alert 1 og 2 + expansions.

*BF1942.

*Medal of honor + expansions.

*RTCW.

*Unreal 2.

*AVP 1 og 2 :scared: .

*Descent.

*death rally.

og flere kommer vel tenker jeg rett.

Lenke til kommentar
Jeg synes jeg HOOM3 er det beste til PC :love:

Og Mazeking: Spill kan vel være bra selv om de er gamle? :dontgetit:

... de fleste spillene var (hvertfall etter min mening) laget for 10 år siden ca. Nå handler det NESTEN bare om grafikk og realisme. blir ikke mye moro ut av det.

Men er kanskje laget ett og annet bra spill i det siste og da, det er sant mazeking.

Er helt enig i det^^ :yes:

Nå synes jeg vel:

Warcraft

UT

WOW

Og de litt mer old

HOMM3(irriterer meg at 3do gikk konkurs, vi kunne sikkert ventet en etterfølger i form av mmorpg)

AOE(nr 3 er sikert på vei)

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke plukke ut en all time best, men kan plukke noen av de beste.

RPG: Daggerfall, Morrowind, Fallout 1 og 2, Neverwinter Nights, Baldurs Gate, Gothic 2.

FPS: Doom 1 og 2, Half-Life.

Racing: Need For Speed Porsche Unleashed, Colin McRae 4.

Sport: FIFA serien, Championship Manager.

MMORPG: Star Wars Galaxies, håper jeg etterhvert kan putte Everquest 2 her.

Vel, dette er ihvertfall noen av dem..

EDIT: Glemte helt Adventure sjangeren (begynner jo å bli noen år siden den døde, syns jeg da): Monkey Island 1 og 2, Police Quest 1 og 2, Day of the Tentacle.

Endret av General_Wang
Lenke til kommentar
Jeg tør dessverre påstå at det ikke har kommet noen reelle utfordrere til Half Life innenfor kategorien Intelligente FPS. :-\

Prøv IGI 2! :w00t: Har hørt enern skal vere bra og men det har eg ikkje prøvd. Ellers så synst eg at collin mcrae 2 fjortjener en plass og ikkje minst. MM6 og Baldurs Gate serien!

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar
.....Og de litt mer old

HOMM3(irriterer meg at 3do gikk konkurs, vi kunne sikkert ventet en etterfølger i form av mmorpg)

AOE(nr 3 er sikert på vei)

Vel nå kommer jo HOMM5 da, selv om ikke 3do lager det så kan det jo fortsatt bli bra.

Lenke til kommentar

Prøv IGI 2! :w00t: Har hørt enern skal vere bra og men det har eg ikkje prøvd.

Hmm. IGI-serien har vel noen spor av intelligent gameplay i den forstand at du ikke kan storme inn og holde inn mouse1, men jeg savner spill med oppgaveløsing og lignende. Husker fremdeles hvor morsomt det var i HL når du fant ut at du kunne forsere et hull i gulvet ved å hoppe bortover på rørene på veggen!

Lenke til kommentar

Prøv IGI 2! :w00t: Har hørt enern skal vere bra og men det har eg ikkje prøvd. Ellers så synst eg at collin mcrae 2 fjortjener en plass og ikkje minst. MM6 og Baldurs Gate serien!

igi 2 er bare :thumbdown:

Masse buggs - botene skyter deg feks gjennom veggene.

Lenke til kommentar

Jeg er dårlig på å velge bare en favoritt, samme hva det er. Så jeg skriver ned de jeg har likt mest, som jeg kommer på.

Gothic

Gothic 2

SW KOTOR

Splinter Cell

Splinter Cell 2

Venter på Gothic 3, SW KOTOR 2 og Splinter Cell 3, som sikkert også kommer til å være med på lista over de beste spillene hos meg :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

akkurat for tiden synes jeg det beste spillet er Jet Li's Rise to Honor. ellers er det spillet jeg har brukt mest tid på Uplink: hacker elite. utrolig morsomt og avhengende spill :)

Lenke til kommentar

Day of the Tentacle! Jeg lo så jeg ristet gjennom hele spillet.

DOTT er den eneste spillet som jeg synes er bedre enn alle andre spill. Resten av mine favoritter kommer litt ann på humøret mitt.

Andre favoritter: Diablo I/II, StarCraft, alle adventure-spill av Lucas Arts, Fallout 2, Half-Life, Rise of the Triad, Quake, WarCraft I/II/III, Den Lengste Reisen, Little Big Adventure 1/2, MDK, Civilization etc

Hmm, det ser ut som de eneste spillene jeg liker virkelig godt som ikke har en god historie er Quake og Civilization...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...