Petterahl Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Når jeg prøver å teste 6881 porten så kommer det bare NAT-feil. Prøver dette på grunn av at Azureus skal bruke denne porten. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Høres ut som du har en firewall på linja? Du må forware tcp port 6881 fra firewallen din til din lokale ip adresse på maskinen du bruker Lenke til kommentar
Akise Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Høres ut som du har en firewall på linja? Du må forware tcp port 6881 fra firewallen din til din lokale ip adresse på maskinen du bruker kjellml: Jeg har ikke Linux, kan ikke bruke pga. merkelig internett kort på server. Jeg har forwarda porter før med Winroute, men det funker bare en liten stund. Jeg må bruke standard Windows sharing her, vet du hvordan jeg forwarder porter her, jeg får det ikke til Jeg har trådløst internett, 512/64. åltså ISDN ut, dette sliter vanlige programmer med å forstå Jeg trenger både Azureus og det er mange flere ting jeg skal opne porter til. Noen som vet om et annet program jeg kan bruke? Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 tror du har en firewall i WLAN boksen din. Hva slags merke er det på Access pointet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå