FenrisC0de Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jo, en fin ting jeg oppdaget med multiplayer demo`en til Splinter Cell: Pandora tomorrow er at voice chat er integrert i spillet. Jeg lurer på om det er andre spill som også har det? Syntes det gjør det mye lettere å ko-ordinere spillet, ergo blir det enda morsommere Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Er vel flere spill som har det, må ha det når man spiller i klan, jeg spiller med det uansett om det er klanspill eller for moro. Men de fleste bruker tredjeparts software så det har ikke noe å si om spillet har det innebygd eller ikke, populære programmer er Ventrilo og Roger Wilco. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Er greiere med et standalone voice prog. Kan man mase utenfor spillet også. IL-2 Forgotten Battles har integrert voice chat, men alle bruker Ventrilo/Teamspeak istedenfor. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 ok, skjønner, men la oss si at jeg skal spille for eksempel.. Raven Shield, hvordan vet jeg hvem som bruker disse stand alone programmene som team speak, roger wilco osv..? hvordan drar jeg nytte av det? er det mange som bruker det for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Half-Life har jo integrert Voice chat! sjekk controls...det er ikke satt på noe som default, men det er bare å sette på en tast... Personlig bruker jeg "N" Hold inn tasten og snakk, akkurat som på Pandora Tomorrow! Du kan bruke Ventrilo eller Skype for å chatte når du spiller... det er bare å installere, starte programmet og start en "konferanse" med kompisene dine! (selvsagt må jo de ha det samme programmet) For nybegynnere anbefaler jeg Skype... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 hehe, holder meg til Team Speak, skjønte konseptet her takk for hjelp! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Teamspeak er kjempebra. Etter å ha prøvd Ventrilo, TS2 og RW så er TS2 klart min favoritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå