Margarus Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 jeg har en kompis som skal bytte ut den cpu vifta bak på sin shuttle så lurer jeg da på om er det en 80mm vifte eller er den mindre? viss det var en 80mm så kunna vi jo montert en 80mm me blå leds i fks vil det lyse godt i pcen? å er den vifta go nokk for kjølinga? jeg snakker om 80mm vite me 4blå leds fra microlex Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) kjempegod vifte det... har seks slike vifter i kabinettet (med forskjellige farger) rene juleaften... men for å sjekke mål kan man jo bare... måle! edit: dårlig topic... hva med "Ny vifte på CPU i en shuttle, er denne god nok?" og ha en link til vifta Endret 29. mai 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 mm takker for tipset =) men er den god nokk til cpu vifte? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Stenges pga dårlig topicbruk. Les nettikette og retningslinjene for bruk av emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg