kristianv Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ferien nærmer seg, flere begynner kanskje å planlegge hvor de skal ta turen til sommeren. Mens noen skal til utlandet med fly, og noen liker seg best hjemme, er det noen som tilbringer ferieturen i bil. Denne posten er for de som kjenner seg hjemme i det siste alternativet. Du har kanskje merket at man fort blir rastløs i en bil. Man kjenner behovet for å ha noe å gjøre. Noe som gjør bilturen litt mindre kjedelig. Altså ved hjelp av en Symbian mobil. I hovedsak 6600 og kommende 7610 (som selfølgelig blir innkjøpt til sommerens ferietur). Spørsmålet blir derfor følgende: Kan du liste opp en pakke med noen spill/programmer som er nødvendige på bilferien? De må altså være morsomme/interresante. Forklar gjerne hva programmet er, og ikke bare skriv navnet. Håper på å få se mange gode programmer! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) er en tråd om programmer her allerede, men... Agile messenger Msn icq etc Noen sis spill (symbian spill) noen jar spill (java spill) Kommer ann på hva lommeboken tåler Skyforce er morsomt Sist og ikke minst, du kan jo kjøre hvis du er gammel nok =) Endret 29. mai 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Edit: fjernet post. Endret 30. mai 2004 av kvork Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg ville *virkelig* anbefalt deg å holde en hyggeligere tone, folk sitter ikke her og hjelper folk for penger men fordi de har lyst. Da behandler man *alle* med respekt. Tråden han refererte til ligger her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222076 og inneholder programmer/spill til både ditt og andres bruk. Var jeg deg ville jeg bare lagt innpå UltraMP3 og 200MB med sanger. Eneste som duger for lange turer Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Skulle akkurat til å si det samme som Blib. Men han kom meg i forkjøpet Men som sagt masse mp3 er tingen også noen spill da. Finnes mange tråder om dette fra før ja Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Aldri for mange tråder om programvare til telefonene! Ja, okei, sorry Admin'c. Det var dumt av meg. Endret 29. mai 2004 av kvork Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Aldri for mange tråder om programvare til telefonene! Ja, okei, sorry Admin'c. Det var dumt av meg. NP Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg ville *virkelig* anbefalt deg å holde en hyggeligere tone, folk sitter ikke her og hjelper folk for penger men fordi de har lyst. Da behandler man *alle* med respekt. Enig Synes denne tråden bør stenges Lenke til kommentar
It's me Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Programvare til bilen, skiheisen eller trikketuren. Det blir det samme Bruk allerede eksisterende poster. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg