Gå til innhold

Software til bilturen

Anbefalte innlegg

Ferien nærmer seg, flere begynner kanskje å planlegge hvor de skal ta turen til sommeren. Mens noen skal til utlandet med fly, og noen liker seg best hjemme, er det noen som tilbringer ferieturen i bil. Denne posten er for de som kjenner seg hjemme i det siste alternativet.

Du har kanskje merket at man fort blir rastløs i en bil. Man kjenner behovet for å ha noe å gjøre. Noe som gjør bilturen litt mindre kjedelig. Altså ved hjelp av en Symbian mobil. I hovedsak 6600 og kommende 7610 (som selfølgelig blir innkjøpt til sommerens ferietur).

Spørsmålet blir derfor følgende: Kan du liste opp en pakke med noen spill/programmer som er nødvendige på bilferien? De må altså være morsomme/interresante. Forklar gjerne hva programmet er, og ikke bare skriv navnet. Håper på å få se mange gode programmer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er en tråd om programmer her allerede, men...

Agile messenger

Msn icq etc

Noen sis spill (symbian spill)

noen jar spill (java spill)

Kommer ann på hva lommeboken tåler

Skyforce er morsomt

Sist og ikke minst, du kan jo kjøre hvis du er gammel nok =)

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

Jeg ville *virkelig* anbefalt deg å holde en hyggeligere tone, folk sitter ikke her og hjelper folk for penger men fordi de har lyst. Da behandler man *alle* med respekt.

Tråden han refererte til ligger her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222076 og inneholder programmer/spill til både ditt og andres bruk. Var jeg deg ville jeg bare lagt innpå UltraMP3 og 200MB med sanger. Eneste som duger for lange turer ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...