Broseen Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) #bruk emnefeltet best mulig til å BESKRIVE hva topicet ditt handler om# Er denne butikken pålitelig og rask med leveringer? www.mshop.no Endret 3. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Hmmm....ble ikke mye klok av det der. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hmmm....ble ikke mye klok av det der. Nei, da vet jeg ikke. Jeg har ingen erfaringer med den butikken hvertfall Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 mshop er ekstremt billig på mye varer. Etter de få erfaringene som var der, tenker jeg meg at de er litt som itbutikken, billig og grei på levering, men ekstremt kjipe på service og support, spesiellt når det er problemer med en vare du har fått derfor. I tillegg virker det som om de har veldig store lagre, feks +100 av Nokia 6610i rett etter at grossistene hadde den. Dette er mildt sakt tvilsomt, og får meg til å tro at de bruker grossistlagre som "egne" lagre. Om du vil ha det billigst mulig, så er nok mshop helt ålreit det, men jeg tror nok jeg hadde valgt noe hakket dyrere som jeg stolte på ang. service, feks MPX. Lenke til kommentar
PhilipW Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 en venn av meg bestilte bluetooth headsett, med mp3 spiller, og betale neste dobbelt så billig som hos andre levrandører,så i pris er de fabelaktige når det gjelder noen produkter,men noen produkter er de litt mer gniene på-f.eks k700 og nokia 7610 finner du billigere andre steder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå