AshtraY Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hei, ein kamerat har ei fil som er litt under 730 mb.. Sida han skal brenne den ut må vi få den ned på 700mb. Vi prøvde å ha den til ei rar fil..men det vart berre 10mb mindre.. nokon andre måtar? Han har nero programm og fila er ei "daemon fil".. noken som kan hjelpe? danke Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Nero-recorder-burn image Image filer er som regel "mindre enn de ser ut til" Jeg tror dette skal gå fint. Bare drit i beskjeden om att cden er for liten for fila Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 kan du forklare korleis ein brukar nero-burn image? er litt lysegrønn på område! Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Recorder --> Burn Image EDIT: Versjon 6.0.0.0 Endret 29. mai 2004 av knappy tha muthafuckin' slappy Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hei. En løsning som ikke er så elegant men som funker: Del filen i to. Brenn to CD-er. Kopier disse to filene til maskin de skal brukes på. Spleis filene sammen igjen. Program for dette deling/spleising av fil finner dere her: http://www.dekabyte.com/filesplitter/download.html Good Luck Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ohhh.. Sånne dele program har jeg lett etter LEEENGE!! Tuuuusen takk a! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Når du lager RAR-fila kan du jo bare velge "Split in two"-valgmulighetene innebygd i WinRAR da Lenke til kommentar
aschj Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hva komprimering angår, mener jeg å ha lest en test hvor det viste seg at RK var best. Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 om dette er en mpg fil, f.eks. en svcd film, kan du lage et svcd image og den vil fint få plass på en vanlig 80 minutts cd. Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det er jo bare å gå inn i nero og trykke på File,og velg Burn image.Derfra velger du hvilket Image du vil brenne! Lenke til kommentar
Seph Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 nero = før 6.0.0.0.0.0.00.0 = file => Burn image nero = fra 6.0.0.0.00.0.0.0 = recorder => Burn image er det ikke noe sånt i versjon nummer?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Sidan det er eit alternativ å brenne det som rar så er det vel ikkje ein CD som skal brukast i DVD-spelar els, men for å flytte på fila. Med The File Splitter eller WinRar kan du dele den i 2 slik at den eine er 700MB og den andre 10MB. Så slenger du den på 700 inn på ein CD og dei resterande 10 på ein CD som du har brukt før. Så legger du begge filene inn på neste maskin og spleiser dei. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Skulle vel ikke være problemer å ta overburn på den fila der hvis du har en brenner av forholdsvis ny dato... Lenke til kommentar
shebban Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 30 mb overburn skal gå fint.. fleste cdene kan man brenne ca 750mb på.. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Har litt med hvilken type fil dette er og, men hvis man har f.eks. videofil på 800MB kan man som regel få plass til denne på en 700MB-plate. Dette er selvfølgelig ment som et eksempel, men har selv klart å få plass til dette selv med kvalitetsplater og en brenner som ikke har noen problemer med overburn. Dette kan være mer vanskelig å gjennomføre hvis man sitter med billigplater og brenner som ikke er helt kompatibel med overburn. Vil ta et eksempel på hva jeg mener med at en brenner ikke er helt kompatibel ved overburn; kunne ta overburn med min gamle brenner, men kunne ikke ta like masse i overburn som med den "nye". Dessuten ble det ofte feil på plate etter endt brenning. Endret 30. mai 2004 av Amphipod Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 trur fila var enten ei CUE eller BIN fil.. noke i den dur, som kan køyrast i daemon. eg har laga Image av den fila som overgjekk 700mb..skal eg då brenne den ut, sjølvom den er overgår 700mb brennecdgrensa? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Hvis det er en BIN/CUE-fil så brenner du den jo bare som image! Ikke vits å dele den opp og sløse bort en CD på noe som bare tar én CD. Edit: Ca. 800MB er grensa for CD-Images. (Litt avhengig av CD-type (mode-1/mode-2, CDDA, VCD/SVCD etc.) Endret 30. mai 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Hvis det er en BIN/CUE-fil så brenner du den jo bare som image! Ikke vits å dele den opp og sløse bort en CD på noe som bare tar én CD. Edit: Ca. 800MB er grensa for CD-Images. (Litt avhengig av CD-type (mode-1/mode-2, CDDA, VCD/SVCD etc.) eg lagde image fil av CUE eller bin fila.. skal eg berre brenne den image fila etter på då? eller skal eg bruke cue/bin fila eller iso? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvis du har både .cue og .bin fil, skal du bare dobbeltklikke .cue fila, og velge å åpne den i Nero. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå