eUnaas Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg har en Cyborg 3d Gold joystick. Og Windows XP. Før jeg kjører Windows oppdatering virker joysticken med drivere, men etter at jeg har oppdatert windows virker ikke joysticken mer, får ikke instalert drivere på nytt fordi den ikke klarer å finne joysticken Hva kan det være i oppdateringen som gjør at joysticken ikke virker? Kan sericepack 1 hjelpe? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 har du prøvd å sedd etter nye drivere til joysticken? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 har du prøvd å sedd etter nye drivere til joysticken? ja, har de nyeste driverene... har sett rundt, men finner ikke noe svar noe sted. Lenke til kommentar
Greatful_Dead Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har du funnet ut av det? jeg har nemlig AKKURAT det samme problemet , mystisk nok funker joysticken en sjelden gang allikevel... uten noen spesiell grunn Lenke til kommentar
Fx-1 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Feil postet. Flyttet til Windows kategorien. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 SP1 inneholder noen nye drivere ja, men jeg vet ikke om det vil hjelpe på problemet. Lenke til kommentar
Greatful_Dead Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 jeg har lagt inn alle nye windows oppdateringer, tror kanskje det er problemet ja... men når jeg la inn nye drivere for skjermkortet her om dagen så fant den joysticken og, men da jeg reboota var samme feilen der igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå