Gå til innhold

Super Mario Sunshin...skal det være så vanskelig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det ikke er som supermario64, spilte langt og lenge og fikk 118 stjerner eller noe, yoshi kommer vle på taket når du har 120, lånte bort spillet og saven ble slettet.

Da var jeg knust. Det var jo så kjedlig å få tak i alle de fordømte stjernene...

Men har ikke spilt det nevnte spillet. Tror jeg har vokst fra det :)

Men mario er jo sltid stiiiil :D

Lenke til kommentar

Hm, tja det er ganske vanskelig syns jeg. Ble rett og slett lei av å få tak i stjerner etter sånn...14 stykker :blush: litt rotete...får liksom ikke noe system over hvilke stjerner man har tatt og ikke tatt, siden man må lete etter de M'ene på vegger rundt omkring. Men veldig morsomt da...skulle ønske jeg kom litt videre. Slet no j**** med et par stjerner.

Lenke til kommentar
Syntes det var vanskelig til en viss grad, men når du lærer og håndtere mario er det et fantastisk morsomt spill. Og Admin'c ingen vokser fra Mario, i så fall har du vokst fra det å spille tv spill  :)

:yes:

Mario passer for alle aldre :)

Mario passer for alle :yes:

Lenke til kommentar

Problemet med Super Mario Sunshine er at det forventes at man har rundet Mario 64 og kan kontrollene perfekt fra begynnelsen av. Hvis man kan det, så er det ikke så vanskelig. Utenom helt på slutten, når man bare mangler et par blå mynter som er gjemt på alt for syke steder. Men det er først på slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...