Gå til innhold

Guide: Hva gjør jeg når pcen ikke starter?

Anbefalte innlegg

Så du mener at dette forumet ikke trenger en slik guide?

Denne guiden ble laget som et initiativ for og minske alle "hjelp,pcen min starter ikke" postene,og i mine øyne er dette et bra tiltak.

Med litt hjelp av forumets pcguruer kan denne guiden også bli meget bra og meget nyttig for de litt ferskere pc brukerne,hvor sine maskiner har havert,ikke alle vet hva csmos er,hvorfor vil du ikke ha en sånn guide på forumet?

Skjønner ikke hva du har imot denne guiden,håper ikke det har noe og gjøre med at trådstarter er 11 år..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pcgutten:

Jeg har lest igjennom flere av guidene dine. De er alle et bra tiltak. Likevel synest jeg guidene mangler struktur og de har en tendens til å blir for muntlig. Del gjerne guiden opp i flere punkter:

• Tilbakestilling av bios
  • Kontrollere om den fysiske startknappen er koblet riktig til hovedkortet
  • Kontrollere CPU og hovedkort
  • Kontrollere sikring i PSU
  • Flere feilkilder...

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar
Pcgutten:

Jeg har lest igjennom flere av guidene dine. De er alle et bra tiltak. Likevel synest jeg guidene mangler struktur og de har en tendens til å blir for muntlig. Del gjerne guiden opp i flere punkter:

• Tilbakestilling av bios
  • Kontrollere om den fysiske startknappen er koblet riktig til hovedkortet
  • Kontrollere CPU og hovedkort
  • Kontrollere sikring i PSU
  • Flere feilkilder...

Dette kan ha noe å gjøre med at han er 11 år

ikke for at jeg skal være så utrolig kjepphøy, men man har ikke lært seg så mye på skolen i 5 klasse (+- et klassetrinn). Syns du gjør det bra pcgutten!

Lenke til kommentar

For all del. Pcgutten sitter inne med mye kunnskap for å være 11 år. Dette er bare at guidene trenger litt mer arbeid før de er nyttige som formelle guider på høyde med andre guider på hw.no. Hw.no har behov for en slik guide, men for at den kan brukes trenger den mer arbeid.

Alle som publiserer guider på hw.no motar kritikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...