tor_erik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Heisann! I dag, 29 mai, mottok jeg sinnsyke 150 mailer fra Gainward! Selvsagt åpnet jeg ikke noen av dem, da det 99,999% sikkert var virus. Vil bare advare andre med mailen sin inad i Gainwards database, det er stor sjanse for at du har mailen din der dersom du har kjøpt et produkt fra Gainward. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Er ikke virus. Gainward skapte e-post-kaos Sitat: Da selskapet la ut pressemeldingen sin på den nordiske e-postlisten deres, ble det umiddelbart store "bruduljer" etter at en ansatt hos Gainward Sverige svarte til listen med et maskingenerert "out of office"-svar - som ble sendt ut til hele listen og igjen resulterte i et titalls "svar" á la "slutt å spamme meg" og "kjenner jeg deg, egentlig" - som igjen genererte massevis av svar, som genererte enda flere svar og så videre. Innen Gainward fikk slått av e-postprogrammet sitt, hadde tusenvis av abonnenter mottat oppimot 150 e-post fra Gainwards liste - noe selskapet beklaget sterkt... Fra Hardware.nos forum: Gainward Nordic Newsletter SPAM Er bare en ting å si: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Greit, da var det oppklart... Lite profesjonelt av Gainward. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 sånt skjer Er flere andre poster om samme tema, og en overskrift på www.hardware.no så se deg litt rundt før du poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå